F-secure ...

xccx
xccx Viestejä: 4 Explorer

Alkaa kyllä suututtaa tämä touhu.

Tämä F-secure ID protection päivitys pilasi koko ohjelman ihan täysin . Esimerkiksi kännykkäsovelluksessa näyttää kaikki salasanat, mutta tietokonesovelluksessa ei näytä kaikkia salasanoja ( Olen synkronoinut sovelluksen monta kertaa) ja automaattitäyttö ei toimi tietokoneen selaimessa.

Olen aikasemmin ollut tyytyväinen f-secureen, mutta nyt alkaa menee tämä homma yli hilseen.

Aikasemmin oletin että omassa laitteesani on joku vika, mutta kommentteja ku olen lukenut niin muillakin on samoja ongelmia esimerkiksi nettiselaimen salasanan automaatti täytön kanssa.

Onko muilla ollut ongelmia , ettei löydy kaikki salasanoja tietokoneen f-securen ID-protection sovelluksessa ?

Vastausvaihtoehdot

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @xccx !

    Tervetuloa yhteisöön.

    Oliko sinulla mikä versio F-Secure ID PROTECTIONista käytössä? Oletko vielä kokeillut poistaa kokonaan nykyistä F-Secure ID PROTECTIONia tietokoneelta? Eli jos kokeilet poistaa nykyisen asennuksen tietokoneela -> vapautat käyttöoikeuden My F-Secure portaalista -> asennat F-Secure ID PROTECTIONin uudelleen ja synkronoit salasanat puhelimelta tietokoneelle.

  • xccx
    xccx Viestejä: 4 Explorer

    Joo on uusin versio F-secure id PROTECTIONista ja olen testannu asentaa uudestaa, mutta ei auta.

  • xccx
    xccx Viestejä: 4 Explorer

    eiku nytten näköjään on synkronoitunut kaikki salasanat :D

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot