Pitääkö tilaukseni maksaa kahdesti!?

Valinnat
Auttakaa
Auttakaa Viestejä: 1 New Member

Hei!



Minulla oli tuo kuukauden SAFE kokeilujakso ja kun se umpeutui tilasin vuoden SAFE:n kolmelle laitteelle. Olin kirjautuneena samaiselle tilille tilaustani tilatessa kuin millä tuo kokeilujakso oli. Maksoin maksun ja sain Cleverbridgeltä vahvistuksen maksun vastaanotosta ja samaisessa mailissa luki että minun ei tarvitse tehdä mitään jotta uusi tilaukseni päivittyy. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut? Kun kirjaudun sisään My f-secureen ilmoittaa se minulle että kokeilujaksoni on päättynyt ja että minun pitäisi tilata uusi SAFE. Mihin jo maksamani SAFE on kadonnut???? Korjatkaa ongelma ja antakaa tilini takaisin tai maksakaa minulle rahani takaisin!

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    Hei @Auttakaa !

    Tarkistin tilauksesi eikä sähköpostillasi löytynyt F-Secure SAFE tilausta. Huomasin, että viimeisin tilaus jonka olet tehnyt tammikuussa on F-Secure FREEDOMElle? Tässä tapauksessa suosittelen olemaan tukeemme yhteydessä asian selvittämiseksi. Huomioithan, että yhteisöön ei kannata kirjoittaa henkilökohtaisia tunnistetietoja koska kaikki käyttäjät voivat nähdä nämä tiedot joten tästä syystä suosittelen olemaan yhteydessä tukeemme. Löydät yhteystiedot täältä.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot