En pysty kirjautumaan uudella puhelimellani F-Secure Safeen

Joni91
Joni91 Viestejä: 8 Explorer

Elikkäs hankin uuden puhelimen koska vanha lakkasi toimimasta ja nyt vaihdoin F-Secure Safen käyttäjä oikeuden vanhasta puhelimesta tähän uuteen. Asensin Safe sovelluksen ja kun yritän kirjautua tunnuksellani se vain jäätyy siihen kirjautumis ikkunaan sen jälkeen kun olen painanut kirjautumis nappia. Onko mitään ideaa miksi näin tapahtuu? Tietokoneella pystyn kirjautua ongelmitta F-Secure tunnukselleni. Puhelimeni on Samsung Galaxy A40.

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @Joni91 !

    Tervetuloa yhteisöömme!

    Asensitko sovelluksen suoraan Google Play kaupasta vai lähetitkö asennuslinkin My F-Secure -tililtäsi?

  • Joni91
    Joni91 Viestejä: 8 Explorer

    Ensin lähetin sen linkin mutta kun se ei toiminut niin asensin sen uudelleen Google Playsta ja ei siltikään toiminut. Huomasin kanssa että kun tarpeeksi kauan odotti tuli siihen viesti "Laitteen nimi on joko tyhjä, siinä on virheellisiä merkkejä tai se on liian pitkä." ja jos oon oikein ymmärtänyt niin ton laitteen nimi olisi se millä mä sen nään esim. kun käytän sitä tukiasemana ja muistaakseni siinä ei ole mitään erikoismerkkejä ja eikä se ole mitenkään pitkäkään ainakaan näin omasta mielestäni.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot