Virustorjunta -ohjelma ei anna skannausraporttia

User_120673
User_120673 Viestejä: 3 New Member

Hei, tietokonettani korjattiin 15. Tammikuuta. Joitain tärkeitä tiedostoja (ja esim.Windows jouduttiin asentamaan uudelleen) oli hukkunut koneelta. Tietokoneen korjaaja sai kaikki muut toiminnot palautettua. Mutta F-Secure Safe tarkistus ei anna minulle skannauksen jälkeen skannausraporttia. Minulla on useita Hotmail ja Outlook -tilejä, yksi niistä on nimetty (Beetatestaajana) Account Team:ksi. Olen käynyt tiliasetuksissa lisäämässä kaikki mahdolliset Hotmail ja Outlook -tilini tiedot. Asiaa on tutkinut myös F-Securen tekninen tuki. Minun mielestäni vika on siinä, että tämä yksi sähköpostiosoite, joka on nimetty Account Team:ksi/email -osoite, on myös koneen Järjestelmänvalvoja, jolle virusohjelma aiemmin avasi skannausraportin. Mikä Microsoftin sähköpostissa (tilissä) VIELÄ on pielessä, kun en saa skannausraporttia? Kaikki sähköpostitilini ovat minun, olen koneen Järjestelmänvalvoja. Windows 20H2(käyttöjärjestelmän koontiversio 190.42.789) Olisin todella iloinen ja kiitollinen, jos joku osaisi auttaa. fsdiag lähetetty tekniseen tukeen, samoin kuvankaappaukset tilanteista. Olisiko täällä joku, joka kenties tietäisi noista Microsoftin tileistä. Ne on menneet aika monimutkaisiksi. Vai voisiko olla, että korjaajalta on jäänyt jotain huomaamatta. Olen itse Microsoft -tilien kanssa ihan hukassa @_@ 🤔

Vastausvaihtoehdot

  • User_120673
    User_120673 Viestejä: 3 New Member

    Lisäys/omaan kyselyyni. Eli kun virusskannaus on valmis, F-Secure on suojannut skannauksen tulokset niin, että Järjestelmänvalvojana en saa skannausraporttia auki, koska Microsoft on liittänyt yhteen Hotmail -tileistäni nimeksi Account Team, jolla skannausraportin saisi auki. Mutta en osaa muuttaa tämän tilin asetuksia, niin että saisin skannausraportin omalta koneelta auki. Miten saisin muutettua Microsoftin niin monimutkaisen tili-systeemin sellaiseksi, että saisin raportin auki? Siis Hotmail -tilin Account Team -nimiseksi. ??

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    editoi helmikuu 2021

    @User_120673, moi!

    Nyt kuulostaa hyvinkin mielenkiintoiselta tapaukselta. Toivottavasti tuosta FSDIAG:ista saa jotain selville tuolle – nyt on vaikea lähteä arvioimaan tilannetta ilman taustatietoa.

    Kiitoksia.

    Edit: yhdistin kaksi keskustelua yhdeksi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot