Ongelmia tuon Safen kanssa puhelimella.

kym89
kym89 Viestejä: 2 New Member

Hei!

Löysin täältä vastauksen miten puhelimella käyttää teidän omaa selainta kun muita ei pysty. Mutta miten niitä muita pystyy käyttämään koska minulle on tärkeä käyttää chromea koska ne on synkroinuitu tietokoneen kanssa. Eli miten saan muut selaimet käyttöön kuin tuon teidän. Ja saako perhesääntöjä kokonaan pois päältä koska tuntuu vähän hassulta että minulla on perhesäännöt päällä ja olen 31v. Ja miten ja mistä etäyhteydellä asioita hoidetaan jos ei saa kokonaan pois päältä.

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @kym89,

    Tervetuloa communityyn!

    Kuulutko johonkin My F-Secure-ryhmään ns. alikäyttäjänä, vai onko sinulla vain oma tilaus omalla My F-Secure-tililläsi? Pääkäyttäjien osalta perhesäännöt ovat poistettu My F-Securesta ja SAFEsta, eli perhesäännöt pystyy aktivoimaan vain mikäli laite on asennettu lapsiprofiilin kautta.

  • kym89
    kym89 Viestejä: 2 New Member

    Isäni kautta on ala tili. Emme löytäneet muuta vaihtoehtoa luoda ala tiliä kun lapsitilin kautta. Eli miten saisi ne pois päältä vai pystyykö alatiliä tekemään muuten kun vain lapsitilillä? Ja sitten se isoin ongelma miten saan muut selaimet toimimaan puhelimessa koska haluan niitä edelleen käyttää. Toistaiseksi poistettiin puhelimestani f-secure koska ei löydetty ratkaisuja.

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Alikäyttäjänä voi myös kuulua ryhmään omalla sähköpostiosoitteella, oletuksena että sama sähköpostiosoite EI jo ole käytössä My F-Secure-palvelussa omana tilinään tai jossakin toisessa ryhmässä.

    Isäsi voi siis lähettää sinulle kutsun alikäyttäjäksi, jolloin saat omat tunnukset hänen tilaukselleen. Kun hän on kirjautuneena, hän voi valita Lisää laite - Jonkun muun laite - syöttää nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Sinun sähköpostiisi tulee tällöin kutsu jossa on aktivointilinkki. Kun olet aktivoinut omat alikäyttäjätunnukset voit asentaa SAFEn puhelimellesi omilla tunnuksillasi, jolloin voit valita, käytätkö Safe browseria vai muita selaimia ja mikä näistä on oletusselain.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot