Freedome disconnects

Ekikarjalainen
Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member
editoi marraskuu 2020 kohteessa F-Secure VPN

For the third time, as long as my order has been updated, after which freedome disconnects,

I have a Huawei mokkula.

I've removed and reintended, but I haven't helped.

updated vpn driver didn't help.

attached to diagnization I.

Vastausvaihtoehdot

  • Purchi
    Purchi Viestejä: 190 Former F-Secure Employee

    Hei @Ekikarjalainen !

    Tervetuloa yhteisöön!

    Tuo diagnostiikkatiedosto poistettiin tietoturvasyistä.

    Pystyisitkö hieman tarkemmin kuvailemaan, että missä kohin tapahtuu ja mitä? Eli FREEDOME ei yhdistä ollenkaan vai mitenkä? Oliko mikä laite kyseessä (Windows, Android, macOS, iOS)?

    Kiitos etukäteen vastauksista!

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Välittömästi kun klikkaan Freedomen päälle, katkeaa yhteys. Kun klikkaan uudestaan että sulje, niin Freedome Yhteys palaa.

    Minulla on freedome kahdessa koneessa ja harkitsin pitkään päivitänkö. Ja niin siinä sitten kävi kuten edellä kuvailin. Toista konetta en ole päivittänyt ja se toimii..,


    T EK

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Ekikarjalainen, kiitoksia vahvistuksestasi.

    Tuli mieleen tuosta mainitsemastasi poistosta: oletko kokeillut asennuksenpoistotyökaluamme? Sen avulla voisi poistaa Freedomen, käynnistää tietokoneen uudelleen ja ladata sen uusiksi?

    Tarkistetaan, mikäli tuon avulla saataisiin toimiva, uusi versio. Kiitoksia.

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    No hei

    Latasin ohjelmat Freedomen ja poistotyökalun.

    Ei minulla enää ollut Freedomea koneessa, koska sain koneeni sekaisin yrittäessäni saada FD:tä toimimaan. Jouduin asentamaan Win10 uudestaan. Eli minulla oli puhdas kone kun asensin lataamani FD:n. Mutta niin siinä taas kävi kun käynnistin FD:n, että yhteys putosi nollaan ja kun katkaisin FD:n pois päältä yhteys palasi jonkun ajan kuluttua. Yhteysohjelmani on Huawein Mobile Partner. Kannettavassani on sama ohjelma ja sama Huawein mokkula. Siinä FD toimii, koska en ole mennyt päivittämään, sitä vaikka ilmoituksia päivittämisestä tulee alvariinsa. Niin kuin aiemminkin olen sanonut, tämä ongelma ei ole eka kerta. Viimeksi meni muistaakseni n. kuukausi ennen kuin ohjelma alkoi pelittämään. Liitten kaksi kuvaa FD:n yritys PÄÄLLE ja FD pois tilanteista.

    Koetahan saada minulle toimiva ohjelma.

    T EK

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Ilmoita Lindalle että olen naäin teihin yhteydessä


    Linda

    Customer Service Engineer

    F-Secure Oyj


    T EK

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Milloinka saan teiltä toimivan Freedome version???

    Aikaa on mennyt jo yli kaksi viikkoa ilman ohjelmaa.

    Ei luulisi olevan niin vaikeaa !!!!


    T ek

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Ekikarjalainen, moi!

    Tänään on itse asiassa julkaistu uusi versio Freedomesta, josta saattaisi olla hyötyä tässä asiassa. Tällä hetkellä tuo on tarjolla "ensiasennuksille", eli pyydän kokeilemaan tänä päivänä tuota samaa ohjetta jonka aikaisemmin annoin!

    Kiitoksia vahvistuksesta.

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Tein niinkuin sanoit, mutta ohjelma toimi niin kuin ennenkin eli ei muutosta.

    Koettakaa nyt tehdä jotain sille, että FD pudottaa yhteyden pois päältä kun yrittää ottaa yhteyttä ja kun katkaisee yhdistämisen palautuu yhteys entiselleen.


    Että semmosita????

    T EK

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Kuinka minulle on tullut sellainen olo, ettei teitä kiinnosta paljon minun ongelmani. Odotella vain teidän uusuia päivityksiä, jos vaikka sattuisi toimimaan.

     Nyt tämä ongelma hoituisi sillä, että menet arkistoon ja kaivat esille

    FREEDOME version 2.36.6554.0 joka minulla toimii tässä koneessa ja toimi ennen ”päivitystä” toisessa koneessani.

    Päivitän ohjelmat sitten kun tulee varmasti sellainen versio joka toimii taatusti minulla.

     

    T Erkki Karjalainen

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Hei.

    Löysin verkosta vanhan version Freedome_ver_2.25.5761.0 joka toimii.

    En tiedä mitä puutteita siinä on, joten uusi toimiva versio mulle mahdollisimman pian.

    T EK

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Versio olikin Freedome_ver_2.27.5861.0


    T EK

  • Ekikarjalainen
    Ekikarjalainen Viestejä: 10 New Member

    Hei

    Asensin päivityksen

    Joka nyt toimii.

    Hyvää uutta vuotta.

    T ek

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot