F-Secure SAFEn asennus ei onnistunut

19VAARI45
19VAARI45 Viestejä: 2 New Member
editoi syyskuu 2020 kohteessa F-Secure Internet Security

Tähän tietokoneeseen asennettiin uusi turvaohjelma 10.8.2020 (yksi laite, yksi vuosi). Edellinen vastaava ohjelma meni umpeen jo keväällä. Kone kuitenkin ilmoittaa, että ohjelmaa ei ole. Jäiköhän joku täppä painamatta? Tilauskoodia uudelleen asennettaessa tulee ilmoitus, että koodi on jo käytetty. Miten ohjelman saisi asennettua? Voitteko tehdä sen sieltä käsin? Tilauskoodi on XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

Sähköposti ilmoittaa, että ilmainen kokeilu menee huomenna umpeen??? Tästä ohjelmasta on kuitenkin maksettu, mutta sitä ei ole tilattu netistä.

Kari Friman

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @19VAARI45,

    Muokkasin viestistäsi pois henkilökohtaiset tiedot.

    Sain kuitenkin koodin tarkistettua, se on aktivoitu My F-Secure-tilillä, jonka käyttäjätunnuksessa saattaa olla kirjoitusvirhe. Tililtä ei tosin ole käyttöoikeuksia otettu käyttöön. F-Secure SAFE ja TOTAL-koodeja voi käyttää vain kerran, koska koodi pidentää tilausaikaa. Itse asennus menee My F-Secure-tilin kirjautumisen kautta, eli kun tilille kirjautuu niin ohjelman voi ladata koneelle (vaihtoehtoisesti mobiililaitteelle oikea sovellus haetaan sovelluskaupasta, ja kirjaudutaan sovellukseen My F-Secure-tunnuksilla.)

    Asennuksessa on olennaista siis My F-Secure-tilin käyttäjätunnuksena toimiva sähköpostiosoite. Koska epäilen, että se tässä tapauksessa on epäselvä, luon viestistä asiakastuelle tukipyynnön, niin asian käsittelyä voidaan jatkaa sähköpostitse.

  • 19VAARI45
    19VAARI45 Viestejä: 2 New Member

    Ei ollut riittävän selvä vastaus, koska en tiedä pitääkö minun nyt suorittaa jotakin vai voitteko sieltä käsin esim. hoitaa turvaohjelman asennuksen? t. Kari Friman

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @19VAARI45,

    Emme täältä käsin valitettavasti pysty suorittamaan asennusta, sillä asennus vaatii sisäänkirjautumisen My F-Secure-tilille henkilökohtaisilla tunnuksilla. Lisäksi asennustiedoston voi ladata vain käytössä olevalle laitteelle, ei esim. lähettää laitteelta toiselle.

    Täältä löytyy tarkat asennusohjeet: https://community.f-secure.com/safe-fi/kb/articles/5210-miten-f-secure-safe-asennetaan-pc-tietokoneeseen

  • 242988362
    242988362 Viestejä: 1 New Member

    Hei, olen eilen ostanut tähän puhelimeeni My Secure Saft tuetoturvaohjelman.

    Onko se automaattisesti asennettu tähän puhelimeen nyt? Olen klikannut kaikki mitä on pyydetty ja sain vastauksen, että on Käyttövalmis. Mistä tiedän, että näin on?

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @242988362!

    Kiitos viestistäsi ja tervetuloa yhteisöpalvelun käyttäjäksi. Jos avaat F-Secure SAFE-sovelluksen puhelimessasi, lukeeko siinä että Laite on suojattu?

    Yleensä sovellukset eivät automaattisesti asennu, vaan sovellus ladataan sovelluskaupasta ja tämän jälkeen sovellukseen kirjaudutaan sisään tilaukseen liitetyllä käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot