ID PROTECTION tilaus

Valinnat
User_36671
User_36671 Viestejä: 5 New Member
editoi elokuu 2020 kohteessa F-Secure ID Protection

Yritän tilata ID:tä, mutta kun kirjaudun My F-Secure tilille, niin en pysty, koska minulla ei ole enää Safea, vaan se pakottaa hankkimaan uuden, mutta kun minulla on operaattorin kautta hankittu Tietoturvapaketti. Eikö ID:tä voi tilata ilman Safea? En edes pysty vapauttamaan Safen lisenssejä, koska en ole voimassa olevaa tilausta. Pitääkö nyt minun siirtyä toisten firmojen salasanaohjelmiin, jos kerta Key tuntuu olevan loppumassa jossain välissä? Key lisenssio on juuri ostettu vähänaikaa sitten lisää vuodeksi.

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    Hei @User_36671,

    F-Secure ID PROTECTION käyttää samaa My F-Secure-palvelun taustajärjestelmää kuin SAFEkin, ja operaattoreiden tarjoamat F-Securen tuotteisiin pohjautuvat turvapaketit. Näin ollen samalla sähköpostilla ei pysty luomaan toista tiliä, jos sähköpostilla jo löytyy tunnus taustajärjestelmästä.

    Tämän voi ohittaa luomalla tilin toisella sähköpostiosoitteella, tai lisäämällä sähköpostitunnukseen pisteen. Ainakaan esim. Gmail-palvelu ei erota sähköpostitunnuksia jos niissä on piste tai ei, mutta meidän taustajärjestelmämme erottaa tunnuksen.

    Toisin sanoen, jos sähköpostiosoitteesi on muotoa etunimisukunimi@gmail.com, voit luoda tunnuksen etunimi.sukunimi@gmail.com. Tällöin sähköpostit (kuten salasananvaihtoviestit y.m.) tulevat perille, mutta käyttäjätunnus on eri kuin jo taustajärjestelmässä oleva.

    Voit tietty myös poistaa SAFE-tilisi (jos se kuitenkin jo on umpeutunut) jolloin käyttäjätunnus vapautuu.

  • User_36671
    User_36671 Viestejä: 5 New Member
    Valinnat

    Poistin tilini ja tein samalla osoitteella uuden, mutta ei näy, kuin SAFE osio ja 3 laiteen 30pv kokeuilujakso. Operaattorin turvapaketti on eri osoiteella, joten se ei vaikuta ollenkaan. Tämä My F-Secure järjestelmä on surkea!😡

  • Wendla77
    Wendla77 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Jag hittar inte mitt användar ID. F-sequre är förnyat men kan inte aktiveras. Var hittr jag ID informationen?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot