Android Sovellusten Päivitykset

Valinnat
JukkaNi1954
JukkaNi1954 Viestejä: 1 New Member

Minulla on ollut F-secure Total pari kuukautta ja OnePlus6 Android 10 kännykkään on asennettuna Key, Freedome ja Safe. Pidän Freedomea koko ajan päällä.

Olen ihmetellyt, kun ei enää koskaan tule Google Play kaupasta minkään sovellusten päivityksiä. Sitten kun käynnistän jonkun sovelluksen, niin se saattaa ehdottaa päivitystä ja jos vastaan myöntävästi niin se kyllä päivittyy.

Kysynkin, että pitäisikö nuo Play-kaupan sovellusten päivitykset toimia edelleen , vaikka Freedome on päällä.

Olen pitänyt välillä wifiä päällä ja välillä en.

Kuinka muut käyttävät Freedomea kotona luotetussa verkossa ollessaan ?

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    Hei @JukkaNi1954 !

    Pahoittelut, että olet joutunut odottamaan vastausta näinkin kauan.

    F-Secure Freedome VPN sallii Google Play Store -päivitysten suorittamisen, paitsi jos tiettyä sovellusta ei tueta valitsemassasi virtuaalisessa sijainnissa. Voit koittaa myös vaihtaa Freedomen virtuaalista sijaintia jos tämä auttaisi päivityksiin.

    Sovelluksen päivittäminen luotettussa verkossa voidaan myöskin tehdä päivityksien vaatiman ajan verran – mutta muistathan kytkeä Freedomen uudelleen päälle tämän jälkeen.

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 437 Rock Star
    Valinnat
    • Google ohjeistaa sovellusten automaattisten päivitysten asetuksia seuraavasti:(android) https://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=fi
    • Kuinka Android Freedome(ver 2.34.6377.0) voidaan määritellä:(asetukset) ?
    • Jos halutaan sovellusten automaattiset päivitykset(Google Play) vain luotetussa Wifi-verkossa/ja/tai Mobiiliverkossa
    • Muuta:
    • Android Freedomesta ei "näe" kumman interfacen yli VPN-yhteys kulloiseenkin virtuaalipalvelimeen on muodostettu(mobiiliverkko/Wifi),jos/kun molemmat ovat päällä yhtäaikaa...


Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot