MIKÄ ON ID-PROTECTIONin IDEA?

HUCY
HUCY Viestejä: 1 New Member

Olen aloittamassa ID-Protectionin käyttöä. Kuvittelen, että kun syötän sinne kansioitani, vast, salasanoineen, niin saan avattua ko kansion suoraan vain klikkaamalla sitä. Mutta eihän se näin mene, vai?

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @HUCY,

    F-Secure ID PROTECTION-sovellukseen saat tallennettua käyttäjätunnuksesi ja salasanasi eri palveluihin. Sovellukseen kirjaudutaan yhdellä pääsalasanalla, joka on ainoa salasana mikä pitää muistaa. Tämän on siis hyvä olla mahdollisimman omalaatuinen mutta kunhan sen muistaa itse.

    Koska suosittelemme käyttää mahdollisimman pitkiä ja monimutkaisia salasanoja palveluissa, niitä on mahdotonta muistaa itse. Siispä ID PROTECTIONiin voi tallentaa salasanat ja kyseisen verkkosivun jolle käyttäjätunnuksella ja salasanalla kirjautuu. Kun laitteen selaimeen on aktivoitu F-Secure ID PROTECTIONin automaattisen täytön selainlaajennus, tämä täyttää kirjautumistiedot parilla klikkauksella (edellyttäen että ID PROTECTION-sovellus on auki laitteella samanaikaisesti, jotta laajennus pystyy hakemaan tiedon sieltä.)

    ID PROTECTIONissa on myös mahdollista lisätä jopa 5 sähköpostiosoitetta seurantaa varten, tosin toistaiseksi vain mobiililaitteilla. Kun sähköpostikäyttäjätunnuksen lisää, seurantaan tulee ilmoitus jos kyseistä sähköpostitunnusta on käytetty sellaisessa palvelussa, johon on tehty hyökkäys ja saatu salasanoja talteen. Eli tällöin pysyy itse kärryillä omista tunnuksistaan ja pystyy samantien vaihtamaan salasanansa jos joku saa kirjautumistietoja haltuunsa tietyltä sivustolta.

    ID PROTECTION on lyhenne sanasta Identity Protection, eli tuote auttaa suojaamaan henkilöllisyyttäsi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot