Tuotetta ei löydy tililtäni

Gosari
Gosari Viestejä: 2 Observer

Hei, huomasin ettei 30.4.2020 maksamin kolmen laitten tuote ole kirjautunut tililleni. Kun aloin liittää kolmatta laitetta huomasin, että minulla onkin voimassa oleva tili yhdelle laitteelle 19.8.2020 saakka. Eli minulla on ajalla 30.4. - 19.8.2020 maksettuna päällekkäin sekä yhden laittee, että kolmen laitteen käyttöoikeudet.

Tällä hetkellä (2.7.2020) kolmen laitteen tiliä en voi käyttää eikä se näy tililläni. Miten saan tilit ajantasalle?

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Gosari,

    Luon tästä viestistä tukipyynnön asiakastuelle, niin he ottavat sinuun yhteyttä sähköpostitse. Tarvitsemme vähän lisätietoja tilauksista asian selvittämistä varten.

    Kiitos.

  • Gosari
    Gosari Viestejä: 2 Observer

    Ymmärsinkö oikein: Asiakastuki tarvitsee lisätietoja ja ovat yhteydessä sähköpostitse?

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Juuri näin. Näen että käyttäjätunnuksesi takana olevaan sähköpostiosoitteeseen on lähetetty viesti 3.7 iltapäivällä. Tämä on julkinen keskustelufoorumi, joten sähköpostiosoitteita tai muita asiakastietoja ei pidä ilmoittaa näissä viestiketjuissa mutta asian selvittelyä varten tarvitsemme lisätietoja.

  • User_94858
    User_94858 Viestejä: 1 New Member

    Olen tilannut ja nyt jatko tilannut F secure safen 3 laitteelle. Asennettuna on ollut 2 puhelin ja tietokone.

    Kun yritän lisätä paketiin kolmannen laitteen. Saan ilmoituksen että käyttäjäoikeuksia on kahdelle laitteelle ???

    Eikä käyttö oikeuksia ole . Mikä mättää, maksanko jostain olemattomasta ?

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @User_94858!

    Käyttäjätunnuksesi takaa löytyvällä sähköpostiosoitteella löytyy ainoastaan tilaus kahdelle laitteelle. F-Secure SAFEn hinta 2 laitteelle vuodeksi on 54,90€ ja 3 laitteelle 59,90€.

    Jos olet tehnyt kolmen laitteen tilauksen jollakin toisella sähköpostiosoitteella, voin toki luoda tästä viestistä tukipyynnön asiakastuelle niin asian käsittelyä voidaan jatkaa sähköpostitse.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot