Herja: "Tilaus on vanhentunut", vaikkei ole

Piehleen_meni
Piehleen_meni Viestejä: 3 New Member

Minulla on Total viidelle laitteelle. Kausi olisi päättynyt 24.7.2020, mutta Freedom alkoi ilmoittamaan osassa laitteista, että tilaus on vanhentunut. Joten jatkoin tilausta, joka on nyt voimassa 24.7.2021 asti. Ennen ja jälkeen jatkotilauksen My F-Securessa näytti, että kahdessa laitteessa ei ole Freedomia, vaikka kesäkuun alkuun asti olivat toimineet ok. Ajattelin, että herjat häviävät sekä My F-Securesta että laitteilta, kun teen jatkotilauksen. Mutta näin ei käynyt. Nyt olen saanut kaikissa muissa laitteissa Freedomin toimimaan, mutten iPhonessa (SE 2020). Olen yrittänyt useampaa eri kautta päivittää tilauksen, mutta ilmoittaa edelleenkin My F-Securessa, että "Tämä käyttäjä ei ole asentanut ratkaisua FREEDOME vielä.", tämä herja tuli siis jo ennen kuin ostin jatkotilauksen, vaikka iPhonessakin näytti, että Freedom on ja toimii. Samaan aikaan kun em. herja oli M-Securessa, niin näytti iPhonessa, että jatko olisi mennyt päälle eli "Aktiivinen". Koska em. herja kuitenkin oli My F-Securessa (ja koska haluan, että M-Securessa kaikki tiedot ovat oikein), niin poistin Freedomin iPhonesta ja sen jälkeen olen yrittänyt asentaa sitä, mutta aina tulee herja "Vanhentunut". Joten miten saan asennettua Freedomin iPhoneen?

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot