Freedome: BBC Iplayerin käyttö

hessut
hessut Viestejä: 6 New Member

Olen katsellut BBC:n ohjelmia BBC Iplayerin kautta, mutta nyt pariin päivään se ei ole onnistunut. Olen resetoinut koneeni moneen kertaan mutta ei auta.

Vastausvaihtoehdot

  • User_112211
    User_112211 Viestejä: 3 New Member

    Sama juttu minulla. ITVHub ei Toimi eikä BBC Iplayer. Missä vika????

  • brittisarjoje_fani
    brittisarjoje_fani Viestejä: 1 Observer

    Brittiläiset kanavat eivät pääsääntöisesti ole toimineet noin kolmeen viikkoon. Yksittäisinä hetkinä niiden katselu on onnistunut. Luin englanninkielisiä keskusteluja, joissa annettiin joitakin vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi, mutta ne eivät toimineet minulla eikä keskustelun perusteella useimmilla muillakaan.

    Luulen, että juuri mahdollisuus katsella brittiläisiä kanavia on ollut monelle syy maksaa Freedomesta, minkä vuoksi tämä toimimattomuus harmittaa kovasti. Itsekin uusin tilaukseni juuri hiljattain ja rahat tuntuvat valuvan hukkaan, kun nuo brittikanavat eivät toimi 😔

    Toivottavasti ongelmaa yritetään korjata, tai tähän saataisiin edes jonkinlainen vastaus. Vaikkei kaikkea voisikaan ratkaista, on varmasti jotain, mitä f-securella voidaan yrittää ✌️ Englanninkielisissä keskusteluissa vastaukset olivat melko puutteellisia, joten vaikka asialle ei mitään voitaisikaan tehdä, olisi se kiva kuulla. Tämä tietämättömyys tuleeko asiaan mahdollisesti jotain ratkaisua kun myös hieman turhauttaa.

  • hessut
    hessut Viestejä: 6 New Member

    Minä siirryin käyttämään Nord VPN:ää, kun ei tullut mitään apua. Se toimii.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Tervehdys kaikille.


    Koitan näin jälkijunassa kertoa tästä monia askarruttavasta asiasta - vaikuttaa siltä, että kysymykseen "Why does BBC iPlayer think I'm outside the UK?" on vastaus "You're using a VPN (Virtual Private Network), proxy, or similar service which masks your IP address":

    https://www.bbc.co.uk/iplayer/help/questions/playback-issues/outside-uk-message

    Eli F-Secure Freedomen Lontoon sijainti vaikuttaisi siis olevan estetty palveluntarjoajan toimesta, jonka johdosta sisältöön ei pääse käsiksi.


    Alla on muutama konsti, joita voi yrittää kokeilla tilanteen ratkaisemiseksi (vaatiinee hieman kokeneempaa osaamista):


    1. FlushDNS

    2. Tyhjennä tietokoneen selaimen välimuisti ja/tai tyhjennä mobiiliapplikaation muisti

    3 Tarkista, että IPv6 on sallittu

    4. Aseta ns. Google DNS laitteellesi

    5. Käynnistä tietokone uudelleen

    6. Käynnistä Freedome Lontoon sijainnilla


    Tarvittaessa ohjelmanhan voi vielä uudelleenasentaa, ja lisäksi on hyvä tarkistaa mahdolliset DNS-vuodot esim. seuraavan nettisivun avulla: https://ipleak.net/


    Lisäyksenä vielä tuohon yllä mainittuun vuotamisaiheeseen, tarkistattehan myös mobiililaitteenne paikannusasetukset. Lisätietoa alla olevan linkin kautta miksi:

    https://community.f-secure.com/discussion/76967/ios-and-androids-location-services-may-reveal-your-actual-location-even-with-freedome-turned-on


    Toivottavasti nämä tiedot valottavat tähän väliin asiaa. Kiitoksia kaikille vastanneille.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot