Freedome: Tšekki/Praha ei toimi

-LA-
-LA- Viestejä: 2 New Member

Freedomessa Tšekki/Praha ei toimi (ainakaan minulla) eli ei ota yhteyttä sinne. Tällä viikolla huomasin asian.


Eipä tässä muuta. En löytänyt mitään vikailmoituslinkkiä, joka olisi minulla toiminut, niin laitan nyt tämän tähän.

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    editoi maaliskuu 2020

    @-LA-, moikka.

    Voit F-Secure Freedomeen liittyvät kysymykset pistää tälle keskustelualueelle. Siirrän tämän keskustelun sinne.


    Huomasin itsekin äsken testatessa seuravat:

    iPhone: Prahan sijaintiin yhdistettäessä F-Secure Freedome menee suoraan pois päältä (WiFi ja 4G). Asetukset -> IKEv2 ei auttanut myöskään asiaan.

    Android: yhdistää ikuisesti (WiFi/HotSpot). Näytti onnistuvan ehkä kerran jos vaihdoit serveristä toiseen Freedomen ollessa päällä, mutta ei "normaalisti" tunnu yhdistävän.

    PC: myöskin yhdistää ikuisesti (WiFi/HotSpot).

    Muut sijainnit vaikuttivat toimivan.


    Kysäisen viisaammilta mikäli sieltä löytyisi jotain lisätietoa. Kiitos yhteistyöstäsi asian kanssa.

    Edit: vanhentunutta tietoa.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @-LA-, hei taas!

    Kokeilin itse nyt uusiksi, sekä iOS-, Android- että PC:llä sain tuon toimimaan.

    Pystytkö tarkistamaan tuotteen päivitykset ennen uudelleenkokeilua? Tietokoneella kun avaa F-Secure Freedomen: Ohje -> Tietoja Freedomesta -> Tarkista päivitykset. Mobiililaitteilla päivitykset voi hakea sovelluskaupasta (App Store/Play Kauppa).

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot