Pankkitoimintojen suojaus & Onedrive (PC, Windows 10)

Tsonen
Tsonen Viestejä: 4 Explorer

Miten ihmeessä saan Onedriven synkronoinnin toimimaan samalla, kun olen verkkopankissa? Olen yrittänyt laittaa poikkeukset: onedrive.com, doc.live.net, d.docs.live.net (mutta se on selaussuojauksen kohdalla). Vaikka asetus "Älä keskeytä Internet-yhteyksiäni" on päällä, homma ei toimi. On turhauttavaa, kun jatkuvasti joutuu "Lopettamaan" pankkisuojauksen, kun tarvii katsoa jokin Onedriven oneline-asiakirja pankkiyhteyden aikana. En haluaisi kokonaan ottaa tuota pankkisuojausta pois käytöstä. Mutta tällaisenaan se on vain häiriöksi.

-Timo

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Tsonen, moikka.

    Hmm. Kysäisen viisaammilta että mitä tämän kanssa voitaisiin tehdä. Palataan asiaan!

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Tsonen, moi!

    Laitan sähköpostia tulemaan sinne suuntaan, tarvitsemme vähän tarkempia tietoja asian tutkimiseen.

    Palataan asiaan.

  • Tsonen
    Tsonen Viestejä: 4 Explorer

    Vanha tapausnumero on suljettu, koska minulla tuli pitkä viive. Olen ollut etätöissä kotona ja käyttänyt vain työkonettani enkä siksi ole päässyt testaamaan (työkoneessa ei ole vastaavaa F-Securen tutotetta).

    Ongelma on edelleen aktiivinen viimeisimpien tukisähköpostienne jälkeenkin. Olisiko tässä pitänyt latautua jokin päivitys clientiin vai onko korjausyritys ollut muualla?

    Kun avaa ”Online”-tiedostoa:

    tällaisen ilmoituksen Windows antaa:

    Tsonen

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot