Freedome-tilaukseni vanhentui, en saa syötettyä uutta koodia

Brit1
Brit1 Viestejä: 3 New Member

Hei,

Kyllä tämä tilauksen uusiminen on vaikeaa... Tällä kertaa tilaukseni pääsi vanhentumaan. En saanut F-Securelta mitään varoitusta  sähköpostilla, vaikka sieltä olen aina ostanut. Tilaus vanhentui eilen. Tänään ostin uuden 7 laitteelle kahdeksi vuodeksi (ettei olisi samaa pulmaa heti vuoden päästä). 
Mutta iPad ja iPhone vaan ilmoittavat, että tilaukseni on vanhentunut ja kysyvät haluanko ostaa uuden. Jos kirjaudun sisään, tulee ilmoitus että osta uusi tilaus ja yritä uudellen. Mutta olen sen jo ostanut. Miten pääsen kohtaan, jossa pääsen syöttämään koodin? 
Sovelluksen poistaminen ja uudelleen lataaminen ei auta.

kiitos etukäteen!

Viestejä yhteensä

  • Brit1
    Brit1 Viestejä: 3 New Member

    Okei, sain kuin sainkin syötettyä koodin. Täytyy siis klikata login ja sen jälkeen anonymous ID, ja siihen syötetään koodi. Mistä tuonkin olisi osannut arvata. Olin tietenkin yrittänyt loggautua omilla tunnuksillani. Voisiko tämän ohjeen lisätä sähköpostiin? Ei tarvitsisi jokaisen pähkäillä tätä asiaa tykönään. 

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Brit1, moi!

     

    Joo, mainitsemasi on juurikin oikea tapa syöttää tuo koodi F-Secure Freedome -ohjelmaan iOS-laitteelle, jossa ei ole voimassa olevaa tilausta (esim. App Storen tai F-Secure TOTAL-paketin kautta).

    Siellä taitaa Cleverbridgen (maksupalveluntarjoajamme) viesteissä lukea suomenkielisissä viesteissä:

    Aktivoi uusittu tilaus seuraavasti:
    • Avaa FREEDOME laitteessasi.
    • Siirry valikkoon ja valitse tilaus.
    • Anna tilaus-/tilitunnuskoodi:

    Tuo tilitunnuskoodi on sama asia kuin tilauskoodi, mutta iOS-maailmassa (iPhone, iPad) tuo on mainittu tuolla tavalla. Tämä oli hyvä löytö, olisi selkeää lisätä tämä iOS-huomio tuonne sähköpostipohjaan.

     

    Kiitoksia.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot