Mihin koneseen SAFE licenssini kuuluu?

Tinderella
Tinderella Viestejä: 4 New Member

Saattaa kuulostaa pahalta, mutta ..... Tosi on etten tiedä. Ongelmat alkoi samaan aikaan kun SAFE päivitys lähestyi loppuaan. Läppäri crashed, siinä oli toi Windows 10,  1607 ongelma. Nyt olen päässyt taas netiin.

- Voiko SAFE lakkaa toimimasta jos kytkee läppärin nettiin väärin?

- Jse toimii ja mull on licenssi just tähän koneeseen - niin eikö ohjelma silloin myös pidä näkyä Ohjelmat käytössä sivulla?

Ongelmani on että mull oli ekaks älypuhelin android järjestelmällä mihin ostin SAFE ohjelman, kaksi vuotta myöhemmin ostin uuden läppärin johon halusin myös saman ohjelman. Vanhasta licenssistä joka siis kuului android laitteeseen oli jäljellä 6 kk. joten ostin uuden licenssin uuteen läppäriin. Ajatus oli että saisin sellaisen licenssin joka kattaisi molemmat laiteet ja että voisin hyödyntää jo voimassa olevaa licenssiä.

Tästä on tullut painajainen.

- voiko samaa licenssiä käyttää android puhelimen SEKÄ windowsin läppärin suojelemiseen?

- pystynkö lisämään laiteen "vanhan laiteen licenssiin" vaikka se licenssi on alunperin yhdelle laiteelle , niin että mun 2 laitetta olisi samalla licensillä TAI täytyyks mun ostaa iki oma licenssi uudelle laiteelle jossa on eri käyttöjärjrstelmä?

 

Miten voin päätellä mihin laiteeseen licenssini kuuluu?

Olen saanut tekstiviestejä että SAFE ohjelman licenssi päättyy kännykkästäni. Kirjauduin sisään MySafe tilille kännykän kautta (on siis sama s-posti kuin läppärin) siinä

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @Tinderella

     

    Safen asennusten tilan pääsee tarkastamaan My F-Secure tililtä. Nimesi alla näet asennetut laitteet ja Lisää laite -painikkeen. Asennetujen laitteiden nimistä sekä laite tyypistä voi päätellä mille laitteille Safe on asennettu.

     

    Yhdellä lisensillä voi suojata yhden laitteen, tässä tapauksessa tietokoneen tai puhelimen. Molempien suojaamiseksi pitää käytettävissä olevia lisensejä olla kaksi. Lisälisenssin voi hankkia olemassa olevan oheen My F-Securen Osta lisää -painikkeen kautta. 

  • Tinderella
    Tinderella Viestejä: 4 New Member

    Mulla EI OLE "osta lisää", kategoria. Ainoastaan -"jatka tilausta" kategoria. 

    Läppäri HP Pavilion Notebook, Windows 10 Home, versio 1803.

     

    Haluaisin ostaa F-secure Total licenssin läppärilleni SEKÄ kännykälleni (siinä on Android syysteemi 4.2.2) . Eli 1 licenssi 2 laiteeseen.

     

    Läppärissä F-secure SAFE ja kännykässä F-secure FREEDOME.

    F secure 2019.png

     

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Haloja, @Tinderella!

     

    Tähän heti alkuun sanon, ettei Android 4.2.2. ole tuettu käyttöjärjestelmä. Et saa F-Securen TOTAL-paketin tuotteita tälle alustalle, sillä Android 5.0 tai uudempi ovat tuettuja.

     

    Tuo "Osta lisää" -näppäin on olemassa vain kun sinulla on tilausta jäljellä. Tässäkin tapauksessa, kun on alle 30 päivää jäljellä tilausta, pitäisi täällä olla vaihtoehtona "Uusi nyt" (jostain syystä ei tuossa ole).  Tarkistathan Tilaus-napin kautta vielä.

    Suosittelen olemaan yhteydessä tukeemme, mikäli tiliasiaan tarvitsee tarkemman tarkennuksen.

     

    Kiitoksia!  

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot