Freedome ei toimi Turkissa!

heliKe
heliKe Viestejä: 3 Observer

Hei,

 

Asun Turkissa ja olen käyttänyt jo vuoden Freedomea, mutta tänään Freedome ei enää yhdisty Suomeen eikä mihinkään muuhunkaan palvelimeen. Yhtä lailla en pääse myöskään F-Securen nettisivuille ilman VPN-ohjelmaa. Eli näemmä teidän palvelunne käyttäminen Turkista on jotenkin kielletty. Minä ja monet muut suomalaiset Freedomen käyttäjät täällä ovat kohdanneet tänä aamuna saman ikävän ongelman. Mikä on ongelma ja milloin se ratkeaa?

 

 

Viestejä yhteensä

  • Saara100
    Saara100 Viestejä: 2 Observer

    Samaa kuulin, käyttäjä ei pääse nyt edes f-securen sivuille jostain syystä joten olen tässä välikätenä etsimässä ratkaisua.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei,

     

    Olimme yhteydessä Turkissa oleviin käyttäjiin ja heillä toimi aivan äskettäin F-securen kotisivut ilman VPN:ää ja Freedome yhteys myös toimi normaalisti suomeen sekä ruotsiin. Voisiko vika johtua mahdollisesti internetpalveluntarjoajasta, jos teillä kaikilla olisi sattumoisin sama palveluntarjoaja?

  • heliKe
    heliKe Viestejä: 3 Observer

    Hei Ekku,

     

    Kiitos vastauksestasi!

     

    Kyselin meidän ryhmältä niin näyttää että tämä ongelma koskee vain yhtä internettarjoajaa (Turkcell Superonline). Otan siis heihin yhteyttä ja katsotaan mitä he sanovat. Kiitos tuestanne nyt ja palaan asiaan josko ongelmaa ei saada hoidettua.

     

     

  • Saara100
    Saara100 Viestejä: 2 Observer

    Jep, sama operaattori!

  • heliKe
    heliKe Viestejä: 3 Observer

    Hei,

     

    Tänään sain keskusteltua asiasta paikallisen Turkcell Superonline internetpalvelutarjoajan kanssa ja heidän tietokoneillaan ei näy mitään sellaista joka voisi aiheuttaa kyseisen ongelman. He tarkastivat IP-osoitteen ja internetyhteytemme eikä ongelmaa löytynyt. Eilisestä lähtien on tullut ilmi myös että tämä asia koskee monia muitakin turkkilaisia internettarjoajia, mutta hyvin valikoidusti. Jotkut pystyvät yhdistäytymään ja jotkut eivät. Edelleen en pysty yhdistymään minkään maan palvelimelle Freedomella eikä f-securen sivusto näy. Käytän nyt Windscriben VPN-ohjelmaa, joka toimii moitteettomasti. Luulen että kyseessä on Freedomen ongelma. 

     

     

  • oren
    oren Viestejä: 1 New Member

    Minulla operaattorina Turkich Telekom ja freedome toiminut n. 3-4 v mutta 1.-2. 04.2018 loppu.Freedome päällä ei edes yhdistä nettiin. Harmi freedome hieno ohjelma. Nyt en pääse edes veikkauksen online:n . Miksi F-secure ei " keksi " ipSmiley Surprisedsoitetta jokaiselle jonka näyttäisi ??? Onkohan toi edes mahdollista ? Nyt olen kuitenkin ladannut / ostanut Safen. Olen kuullut että jokin ehkä Turkkilainen ohjelma toimisi kuin freedome, tutkin ja mietin myös uskallanko käyttää tai hankkia sitä koska monet kuin virusturvat ovat itse pahimpia viruksia. F-sekureen luotan.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei,

     

    Turkin operaattorit estävät useita IP osoitteita ja siihen kuuluu myös F-securen osoitteita, joten emme pysty korjaamaan ongelmaa meidän puolelta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot