Freedom aktivointikoodi

aaa133
aaa133 Viestejä: 4 New Member

Olen asentanut ohjeiden mukaan tuon iPhoneen mutta en löydä mistään aktivointikoodia vaikka olen ostanut koko Safe paketin ja nyt herjaa että kokeilujakso päättynyt. Myöskään My F securesta tuota ei löydy eikä asiakaspalvelu vastaa suomen kielellä tai englanniksi parissa kymmenessä minuutissa ja chat ei ole toiminnassa.

 

Miten näin yksinkertaisesta asiasta voidaan tehdä näin vaikeaa asiakkaalle ja miten tuon koodin nyt onnistuisi hommaamaan ilman monen päivän työtä?

Viestejä yhteensä

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @aaa133

    Mistä olet ostanut SAFEn?
    (Jälleenmyyjältä, verkkokaupasta, F-Securen
    kotisivuilta)
    Oletko saanut silloin viestiä sähköpostiisi?

    Näsäviisas
  • aaa133
    aaa133 Viestejä: 4 New Member

    F securen kotisivuilta. Kävin kaikki viestit läpi enkä löytänyt aktivointikoodia. Vähintään tuo pitäisi löytyä My palvelusta mutta kun ei.

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @aaa133

    Tilanne on nyt sellainen, että F-Securen asiakaspalvelu saa koodin selvitettyä.
    Tarkenna vielä, kummasta sovelluksesta on kyse: SAFE vai FREEDOME.
    Otsikossa oli FREEDOME ja tekstissä SAFE.

    Näsäviisas
  • aaa133
    aaa133 Viestejä: 4 New Member

    Juu mutta kun asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä. Ostin paketin jossa sekä Safe että Freedom. Molemmat asennettu ohjeen mukaan samaan aikaan mutta iphoneen asentunut Freedomista kokeiluversio, Safesta taas oikea ja nyt pyytää aktivointikoodia, mitä minulla ei ole. Ei todellakaan pitäisi olla näin vaikeaa, jopa Microsoftilta saa tuen helpommin, joka ennen ollut kaikkein huonoin. Hävettää taas suomalaisen yhtiön puolesta, tuote on hyvä mutta tukitoimet sen ympärillä ala-arvoiset, kuluttajat valitsee sellaisia tuotteita, minkä kanssa ei tarvitse taistella tai josta edes saa tukea tarvittaessa.

  • aaa133
    aaa133 Viestejä: 4 New Member

    Ok, kiitos, tuolla tempulla ratkesi. Kannattaisi rakentaa kuitenkin systeemi niin ettei asenna oletuksena pelkkää kokeiluversiota tai sitten ohjeistaa tuo jossakin tai helpointa lisätä My palveluun se koodi, säästyisi kaikkien aikaa ja hermoja.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot