Pankkitoimintojen suojauspalkki ei näy

Marikah75
Marikah75 Viestejä: 7 Explorer

Mulla ei ole vähään aikaan näkynyt pankkitoimintojen suojauspalkkia. En myöskään saa näkyviin virusturvatilannetta, kun klikkaan F-securen logoa oikeassa alareunassa. Siinä pyörii vaan joku ympyrä, mutta mitään ei tapahdu. Ennemmin siihen tuli tieto, että kaikki on ok tai jokin tarvitsee päivitystä.  Miten saan sen taas näkyviin samoin kuin tuon pankkitoimintojen suojauspalkin? Olisi kiva tietää, onko kaikki ok. Ostin eilen F-secure Safen. 

Viestejä yhteensä

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Marikah75 ja kiitos yhteydenotostanne.

     

    Kuulostaisi siltä että asennus on vaurioitunut, joten voisitte ladata ja suorittaa poistotyökalumme läpi laitteellanne.

    Asennuksen poisto­työkalu Windowsille

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support-tools

     

    Tämän jälkeen käynnistäkää laitteenne uusiksi.

     
    Sitten ladatkaa SAFE uusiksi laitteellenne MyF-Secure-tilinne kautta:
     
     
    Poistuiko ongelma tällä?
  • UrpoA
    UrpoA Viestejä: 3 New Member

    Minulla on myös ongelma ettei tuota pankkitoimintojen suojaus banneria tule esiin kun käyn pankkini sivulla. Poistin SAFE ja latasin uudelleen mutta ongelma pysyi. Mitäs ny?

  • Marikah75
    Marikah75 Viestejä: 7 Explorer

    Onko sulla jokin päällekkäinen ohjelma? Mä latasin Antiviruksen kun luulin ongelman poistuvan sillä. Otin yhteyttä tänne F-Secureen chattiin. Siellä vastaaja sanoi, että antiviruksen takia en saa ladattua Safea. Antivirus poistettiin ja ongelma korjaantui.  Olen pahoillani. etten osaa tämän kummemmin auttaa. Kannattaa ottaa yhteyttä huomenna F-securen chattiin. Niin mun ongelma selvisi.

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @UrpoA

    Voisit tarkistaa pankkitoiminnot asetuksista.

    Näsäviisas
  • UrpoA
    UrpoA Viestejä: 3 New Member

    @Näsäviisas wrote:
    @UrpoA

    Voisit tarkistaa pankkitoiminnot asetuksista.

    Näsäviisas

    "OFF/ON-kytkin" on vihreä ON
     

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @UrpoA

    Eli suojaus on päällä, niin kuin pitääkin.
    Milloin ongelma ilmeni?
    Oliko jonkin versiopäivityksen jälkeen?
    Vai onko laite (tietokone, tabletti, älykännykkä) uusi?

    Näsäviisas
  • UrpoA
    UrpoA Viestejä: 3 New Member

    Tietokone on vanha eikä ihan päivittäin tule käytettyä. Tarkkaa ajankohtaa vaikea sanoa. Jotain Windowsin päivityksiä on jäänyt raksuttamaan sammuttaessa viime viikkoina.

  • Näsäviisas
    Näsäviisas Viestejä: 784 Superuser
    @UrpoA

    Ihan vaan neuvoksi, että ne Windowsin päivitykset olisi hyvä tarkistaa, onko kaikki ajantasalla.
    Ei sitä tietokonetta kannata sammuttaa kesken päivitysprosessin, siis loggaudut ulos koneelta, virta pois ja näyttö on pimeänä.
    Joskus Windows varoittaakin: älä sammuta tietsikkaa, kun prosessi on kesken.

    Sitten vielä, onko Safen sovellus ajan tasalla?

    En halua nipottaa, mutta jotta tietokone tai muu vastaava laite toimii kunnolla, olisi huolehdittava käyttöjärjestelmäpäivityksistä (Windows tässä tapauksessa), sovellusten päivittämisestä ja tietoturvapäivityksistä.

    Jos pankkitoimintojen banneri -ongelma jatkuu, ota yhteyttä F-Securen asiakaspalveluun.
    Avoinna ma-pe klo 8.00-18.00
    Puh. 09-2520 5050
    Chat https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support
Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot