Freedome menee itsekseen pois päältä ja käynnistyy taas.
Hei.
Jokapäivä, kone auki ja joko olen netissä, tai sitten pyörii Netflix/Hbo. Useamman kerran päivässä Freedome menee pois päältä itsekseen, ja vähän päästä tulee taas ilmoitus:Freedome suojaa nyt yhteytesi. Eli siis pois päältä ja takaisin päälle. Se on huolestuttavaa, koska Vpn on erittäin tarpeen jo työnikin puolesta. Mistä mahtaa johtua?
Viestejä yhteensä
-
Moi @Jeppu,
Suosittelen asentamaan Freedomen uudelleen. Jos ongelma jatkuu tai olet sen jo tehnyt, tarvitaan hieman lisätietoa:
- Koneen käyttöjärjestelmä ja versio?
- Freedomen versio?
- WLAN vai LAN yhteys?
- Mikä modeemi/reititin käytössä?
- Internetin nopeus?
- Milloin ongelma alkoi?
-
Mulla on samaa ongelmaa, ollut jo pitkään ja olen siitä laittanut muutamia viestejä ja lähetellyt F-Securelle logeja.
Voin antaa kuitenkin vielä omat tiedot:
- Koneen käyttöjärjestelmä ja versio? Windows 10 (ongelma toistui myös Windows 7:lla)
- Freedomen versio? kaikki versiot joita olen käyttänyt, tällä hetkellä 1.18.3656.0
- WLAN vai LAN yhteys? LAN
- Mikä modeemi/reititin käytössä? Telialta saatu Technicolor MediaAccess TG799vac
- Internetin nopeus? 100 Mbps
- Milloin ongelma alkoi? Freedomen hankkimisesta alkaen
-
Moi @Jeppu ja @Mysticiza,
Kiitos lisätiedoista. Kyseinen toiminta ei ole tavallista, ja vaatii tarkempaa tutkimusta, jotta syy voitaisiin selvittää. Otattehan siis yhteyttä esimerkiksi Chat-tukeemme. Tarvitsisimme diagnostiikkaa Freedomen toiminnasta.
https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/contact-support
Olemme auki arkisin kello 8-18.