MOBIILIDATAN KÄYTTÖ MOBILE SECURITYSSÄ

Olen ihmetellyt Mobile Securityn mobiilidatan käyttömäärän huikeata kasvua. Eilen eli siis 16.4. huomasin ilmiön. Käytössäni on Samsungin Android kännykkä. Päivitykset olen tehnyt (virus ja järjestelmä).
Viestejä yhteensä
-
Ongelma on ohi. Ratkaistu.
0 Tykkää -
Hei @Näsäviisas,
Mobile Security, kuten muutkin tuotteemme saattavat ladata tuntemattoman applikaation (ei siis yleisesti tunnettua) pilveemme tarkistettavaksi. Tämä lisää luonnollisesti internet-liikennettä. Myös Browsing Protection käyttää liikennettä.
Tarkkailethan vielä tilannetta, ja laitathan tännekin statistiikkaa. Kiitokset jo etukäteen.
6 1Tykkää -
SELITYS:
En ole ladannut uusia sovelluksia.
Ainoastaan päivityksiä nykyisiin,
uusimmat Gmail, Google Drive, Google ja Maps.
Tämä on minun oma "lukihäiriö".
Oma moka. Atk-asiantuntijalta.
Häpeän. Seuraan kännykän asetuksista datan käyttöä. Uusi kausi oli alkanut 16.4. Datan käyttöluku oli Mt:nä. Yleensä se on Gt:nä. Kuten tänään oli päästy 0,98 Gt:hen Mobile S:n osalta.Tästä kännykästä loppuu äkkiä muistitila ilman ylläpitoa.
Siivoan pois päivittäin välimuistin sekä jäännös ja mainostiedostot. Deletoin selaimen historian, välitiedostot + evästeet. Tyhjään RAM:N. Teen Knox:n tarkistuksen ja Stagefright Detectorin tark. Seuraan Freedomin ja Mobile S:n tilastotietoja. Joitain turhia sovelluksia olen laittanut pois käytöstä, tilaa viemästä. Ainoastaan 2 F-Securen sovellusta olen hankkinut tähän Android-käyttöjärj. pohjaiseen Samsungiin.
Erittäin tarpeellisia tänä aikana.
1 1Tykkää