Miksi Freedome estää pääsyn Rajala Cameran turvalliseksi määritetyille sivuille huutokauppaosioon?
Kun klikkaa huutokauppalinkkiä, koko selain pysähtyy ja otsikkorivi muuttuu tällaiseksi:
Kun ottaa Freedomen pois päältä, niin pääsee normaalisti. Onko veka huutokauppasivuissa vai missä?
Viestejä yhteensä
-
Hei @Henccu,
Kiitos viestistäsi. Lähetäthän kyseisen linkin Labsiimme. Kun liität mukaan yhteystietosi, saat vastauksen asiasta sähköpostiisi.
-
Hei,
minulle tuli sama ongelma, mutta minulla tilanne koski kaikkia etusivulle tehtyjä mainoksia, joita klikkaamalla siirryin blanco sivulle jonka osoite alkoi recs.richrelevance.com/...
Kun kysyin asiaa Rajalacameran asiakaspalvelusta niin vastaus oli:
Hei,
Kiitos viestistänne.
Valitettavasti emme saa tätä virhettä itse toistettua.
Rajala Pro shop asiakaspalvelu
Tämä nettiosoite näyttää liittyvän sivun käyttäjälle toteutettavaan personointiin, jota Rajalacamera näyttäisi käyttävän vaikka heidän asiakaspalvelunsa ei siitä näytä tietävän eli mielestäni klikkaajan pitäisi päästä takaisin räätälöidylle rajalacamera.fi sivulle, mutta nyt yhteys katkeaa.
Minäkin käytän Freedomea eli se aiheuttanee tämän blanco-sivu ongelma.
T. Ari
-
Mikäli tällaisia sivustoja tulee esiin F-Securen varoituksella, kun Freedome tai jokin toinen ohjelmistamme on päällä, kannattaa linkki lähettää Labraamme. Voit joko jättää olla jättämättä yhteystietojasi ilmoitukseen. Jos jätät, vastaamme sinulle henkilökohtaisesti sivuston statuksesta.
-
-