F-Secure SAFE ostotapahtuman järjettömyys

UncleDolan
UncleDolan Viestejä: 5 Observer

Olin ostamassa lisäaikaa F-Secure SAFE tiliini "blackfriday" koodilla puoleen hintaan.

Kun olin kirjoittanut ostotapahtuman yhteydessä sähköpostini yhteystietokenttään, nettisivunne ilmoittivat että minulla on jo tili ja kehoittivat kirjautumaan sisään.

Näin tein, mutta kun kirjauduin sisään, vei se minut my F-Secure sivuille josta ET PÄÄSE MITENKÄÄN enää takaisin ostamaan tuotetta alennetulla hinnalla.

 

Siksi koitinkin suorittaa oston my F-Secure sivun kautta.

Painoin kerran painiketta jossa luki kutakuinkin "osta lisää aikaa" ja seuraavalla sivulla painiketta jossa luki suurinpiirtein "siirry ostamaan". Seuraavaksi ruudulle lävähti teksti jossa luki kutakuinkin "kiitos tilauksesta".

 

Siis mitä ihmettä tässä tapahtui?

En ollut edes valinnut mitä haluan ostaa eikä minulle oltu kerrottu että jos painat tätä, tilaat tuotteet.

Täysin järjenvastainen ja käsittämätön systeemi.

 

Mutta en luovuttanut vielä.

Palasin uuden tilauksen tekemiseen ja sain kierrettyä ostotapahtuman sähköpostikentän tiliinkirjautumispakotuksen (ja tiliini jumiutumisen) kirjoittamalla kaikki muut tiedot ensin, ja heti sähköpostiosoitteen kirjoitettuani painoin "jatka".

Näin minun ei tarvinnut kirjautua jo olemassa olevaan my F-Secure tiliini enkä jäänyt jumiin sinne.

 

Lopuksi sain tämmöisen viestin:

[img]http://i.imgur.com/vvAmuG0.jpg[/img]

 

Nyt siis tilaus on saatu tehtyä mutta ilmeisesti se on tehty kahdesti ja tämä ensimmäinen haamutilaus pitäisi saada peruutettua ja tämä uusi tilaus pitäisi laittaa jo voimassa olevan entisen tilaukseni jatkeeksi.

 

Miksi tästä on tehty näin vaikeaa? Käsittämätöntä.

 

En saa aktivoitua juuri ostamiani lisenssejäni koska:
1. En saa ostettua niitä jo olemassa olevaan tiliini.

2. En saa ostettua niitä alennuksella tilistäni käsin.

3. Enkä saa kiertämällä sisään kirjautuminen ostettuja lisenssejä liitettyä tiliini ilman apua F-Securelta.

 

Miksi tuota maksavien asiakkaiden tilauksen jatkamista ei voi tehdä näin:
1. Osta lisää aikaa.

2. Valitse mitä, miten monelle laitteelle ja mille ajalle haluat ostaa. Lisää mahdollinen alennus.

3. Oletko varma, olet ostamassa näitä tuotteita?

4. Kyllä, osta tuotteet.

5. Siirry maksamaan.

6. Maksa.

 

Toivottavasti tämä selviää jo huomenna. Aikuisella ei ole aikaa tämmöiseen leikkimiseen.

Viestejä yhteensä

  • UncleDolan
    UncleDolan Viestejä: 5 Observer

    Poistoon.

  • UncleDolan
    UncleDolan Viestejä: 5 Observer

    Poistoon.

  • ZenZen
    ZenZen Viestejä: 1 New Member

    Ihan sama näkymä kun minulla on jo olemassaoleva tili.

    Maksoin F-Secure SAFE paketin 59,90 euroa PayPal-maksulla verkkopankin kautta.

    Sain maksustani kuitin ja rahat meni tililtä tietysti.

    Mutta nyt kun yritän asentaa KOODI? Missä siinä laskussa on se LISENSSIKOODI

    millä saan 1 vuoden ja 3 koneen asennuksen voimaan.

    Rahat on menneet.

    Olisi pitänyt ostaa kaupasta paketti jossa on sama ohjelmisto ja halvemmalla.

    Ainoa suojaus on Windows Defender Win 10:ssä.

    Eli rahat veks asiakkailta ja LISENSSIKOODIA ei ole missään.

     

    Voisiko joku kertoa mistä ja miten saan rahani takaisin tai asennuspaketin

    jo olevalla F-Secure tililleni?

     

    Kiittäen JL

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei ja kiitos viestistäsi @ZenZen

     

    Tilattaessa SAFE kotisivuiltamme ei mukana tule koodia, koska tilaukset sidotaan MyF-Secure-tiliin tai pyydetään luomaan sellainen.

     

    Tässä tapauksessa jokin on mennyt tilausprosessissa pielen ja uusi tilaus ei ole rekisteröitynyt automaattisesti tilillenne.

     

    Voisitte kokeilla seuraavaa: Avatkaa sähköpostiinne meiltä lähetetty tilausvahvistus ja painakaa kohtaa Luo MyF-Secure-tili->Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään->Antakaa tunnuksenne ja kirjautukaa, päivittyikö tilauksenne?

     

    Rahojen palauttamiseksi olkaa yhteydessä tukeemme puhelimitse tai chatin välityksellä.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

  • Kaspersky
    Kaspersky Viestejä: 1 New Member

    Eli teille ei saa ostettua edelleenkään lisäaikaa? Menee siis vaihtoon tämä ohjelma.

  • Jussi-pussi
    Jussi-pussi Viestejä: 1 New Member

    samaa sontaa itselläni, nyt on tehty juuri niinkuin ohjeet ehdottivat. Rahat meni. Surkeaa puuhastelua. 

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot