Freedome

hösse
hösse Viestejä: 1 New Member

Hei, sain aikanaan tuon SAFE:n kylkiäisenä FREEDOMEN käyttööni ja nyt SAFE tilaus päättyi muutama viikko takaperin. Uudistin tilaukseni mutta nyt jäi tuo FREEDOME uupumaan...joudunko siis ostamaan kun mielestäni sain sähköpostinkin että jos jatkan tilausta niin FREEDOMEkin jatkaa toimintaansa? kiitos vastauksesta jo etukäteen...t.mika

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei @hösse,

     

     

    Näissä tapauksissa kannattaa olla suoraan meidän tukeemme yhteydessä. Mutta teille laitoimme jo suoraan sähköpostia tästä asiasta. Voitte suoraan siihen viestiin vastata.

     

    Tukeemme saa yhteyttä allaolevasta linkistä jos jollain muulla on vastaavanlainen ongelma:

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support

  • Penanen46
    Penanen46 Viestejä: 3 Observer

    Mulle tuli eilen emailla (vanhalla) pyyntö uusia Freedome, joka on aktiivinen enää 30.12. 2016 asti. Maksoin uudistuksen 15 kk, sillä olen Espanjassa talvet aina maaliskuun lopulle. Nyt emailini on uusi eli gmail.com enkä saa päivitystä näkyviini. Voitteko hoitaa asian. Olen jo viittä kautta yrittänyt asiaa selvittää netin kautta. Tunnukseni oli aikaisemmin xxxxxxxxxxxxxx ja nyt on xxxxxxxxxxxxxx

     

    Muokattu henkilökohtainen informaatio pois.

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hei @Penanen46 ja kiitos viestistäsi.

     

    Avasin teille tukitiketin ja lähetin teille sähköpostia, joten käsitellään tämä sitä kautta.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot