F-secure SAFE:n asennus antaa virheilmoituksen ZoneAlarmista ja pysähtyy.

TeroS
TeroS Viestejä: 1 New Member

Hei.

F-secure SAFE:n asennus antaa virheilmoituksen ZoneAlarmista ja pysähtyy.  Yrittäessäni ladata uutta SAFE:a koneelleni latausikkuna ilmoittaa 75% ladattuaan että lataus epäonnistui koska Zone-Alarm Antivirus ja Firewall:ia ei voitu poistaa automaattisesti. Neuvoo poistamaan manuaalisesti, mutta mitään tiedostoa jossa mainittaisiin mitään ZA:sta ei löydy. Mikähän lämätiedosto tuolla nyt toimintaa haittaa, ja kuinka löydän sen?

 

YT:Tero 

Viestejä yhteensä

  • Heippa TeroS,

     

    Tuo SAFEn asennusta haittaava ZoneAlarm kannattaa tosiaan poistaa tietokoneen ohjauspaneelin kautta. Avaa ohjauspaneelin Ohjelmat ja toiminnot, tuplaklikkaa ZoneAlarmia poistaaksesi se koneelta. Tämän jälkeen SAFEn asennuksen pitäisi onnistua.

  • Hoseli
    Hoseli Viestejä: 1 New Member

    Moi,

     

    Minulla sama ongelma jatkuu, vaikka olen poistanut Zonealarm:n kokonaan käytöstä. Mikä avuksi?

  • Tapsucca
    Tapsucca Viestejä: 499 Former F-Secure Employee

    Hoseli kirjoitti:

    Moi,

     

    Minulla sama ongelma jatkuu, vaikka olen poistanut Zonealarm:n kokonaan käytöstä. Mikä avuksi?


     

    Hei ja kiitos viestistäsi.

     

    Tässä tapauksessa vaikuttaisi siltä, että ZoneAlarmista on vielä käyttöjärjestelmän rekistereissä merkintöjä jäljellä ja ne tulisi sieltä poistaa manuaalisesti.

    Pyytäisin teitä tulemaan chat-tukeemme, jossa asiantuntija voi etäyhteydellä tehdä tarvittavat toimenpiteet.

     

    https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/support/contact-chat

     

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot