Saisiko ihmisen langanpäähän?

KonstaR53
KonstaR53 Viestejä: 1 New Member

Maksoin  netissä jatkotilauksen F-Secure Internet 2.2.2016. Sain tilausavaimen joka ei toimi.

Olen lähettänyt viestiä useaan otteeseen  ongelman selvittämiseksi (asiakasnro XXXXXXXXXXX).  Pyytänyt selvitystä emaililla, mutta mitään ei tapahdu. Sitten kun teihin yrittää ottaa yhteyttä, tulee erilaisia kenttiä, joihin pitää täyttää erilaisia tietoja, joita ei kaikkia edes ymmärrä. En halua keskustella tällaisten kenttien kautta, joita ei edes näytä luettavan. Koko systeemi on tietenkin insinöörien luomaa, mutta jos ei ole insinööri, niin haluaisi muunkinlaista tapaa hoitaa asiaansa! Maksoin tuotteesta 135 e ja haluan nyt saada sen toimimaan! 

Kone, johon tilauksen ostin, on työssä, enkä voi hoitaa asiaa online. Silloin teen asiakastyötä eikä minulla ole aikaa odotella ja keskustella tietokoneen kanssa. Siksi haluan saada mahdollista selvitystä emaililla, miksi saamani tilausavain ei toimi.

 

En tiedä saako tämäkään viesti mitään reaktioita, vai meneekö jonnkn insinöörieetteriin? Tänään minulle voi myös soittaa XXXXXXXXXX.

Viestejä yhteensä

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    Hei,

    Kiitos yhteydenotostasi. Löysin tukipyyntösi järjestelmästämme, ja asiakastukemme on sinuun yhteydessä heti maanantaina.

    Mukavaa viikonloppua!

  • TMa
    TMa Viestejä: 1 New Member

    Samaa minäkin olen ihmetellyt, sillä olen tehnyt tukipyynnön 14,2, (Numero: 00673163). Tukipyynnön aiheena on se, että vaikka olen ostanut tuotteen vuodeksi, niin se ilmoittaa, että tilaus vanhenee joidenkin päivien päästä enkä lisäksi ole saanut asennettua tilausta kuin kahdelle laitteelle. Nyt siis tilaus on vanhentunut ja laitteeni on ilman suojaa.

     

    Tässä tuntee itsentä NIIIIIIN huijatuksi! Täysin törkeää ihmisten kusetusta ja piittaamatonta asiakaspalvelua.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot