Chrome jumittuu

JooHoo
JooHoo Viestejä: 17 Enthusiast

Hei,

Android 12 käyttöjärjestelmässä F-Securen chrome suojaus jumittaa chrome selaimen nyt kun selaimeen tuli päivitys, olen välimuisteja tyhjennellyt ja selaimen uudelleen asennusta kokeillut vaan ei mikään auta ?

Vastausvaihtoehdot

• FS_Tia
    FS_Tia Viestejä: 378 Moderator

Hei @JooHoo! Kiitos viestistäsi, ja ikävä kuulla ongelmasta. Oletko siis kokeillut kytkeä F-Securen Chrome-suojauksen väliaikaisesti pois päältä? Näin voidaan varmistua siitä, että ongelma varmasti johtuu F-Securesta. Jos tätä ei vielä kokeiltu, niin voit tehdä sen menemällä laitteen asetuksiin > Helppokäyttöisyys > Asennetut sovellukset > F-Secure > kytke toiminto pois päältä ja kokeile sitten Chromea uudelleen. Helppökäyttöisyysasetukset voi löytyä myös nimellä Esteettömyys tai Saavutettavuus.

Jos ongelmaa ei ilmene silloin, kun Chrome-suojaus on kytketty pois päältä, niin F-Secure kannattaa vielä kokeilla poistaa ja asentaa uudelleen ennen jatkoselvitystä. Tällöin täytyy vain huomioida mahdollinen salasanaholvi, eli sen tiedot täytyy olla synkronoitu vähintään yhteen toiseen laitteeseen, jotta ne eivät häviä.

• JooHoo
    JooHoo Viestejä: 17 Enthusiast

Hei @FS_Tia

Chrome selain ilman f-securen suojausta toimii normaalisti.F-securen olen poistanut ja uudelleen asentanut mutta sama chromen jumittuminen jatkuu kun f-securen suojaus on päällä.Myös chromen olen uudellen asentanut.

• FS_Tia
    FS_Tia Viestejä: 378 Moderator

Hei, kiitos viestistäsi! Voisimme siinä tapauksessa tutkia ongelmaa tarkemmin laitteeltasi ladattavien lokitietojen avulla. Laitan sinulle yksityisviestillä tarkemmat ohjeet lokitietojen tallentamiseen, ja voit myös sitten lähettää ne minulle sitä kautta.