F-Secure haukkasi 38 % akunkulutuksesta / 38 % battery drain with iPhone

Vesaz
Vesaz Viestejä: 6 Explorer

Finnish: Ihmettelin kun joudun lataamaan puhelinta kesken työpäivän vaikka en tee sillä mitään raskasta. No syy selvisi kun katsoin akunkulutustietoja. En käytä edes VPN:ää, joten tämä on kyllä pohjanoteeraus. Saatteko tuon korjattua? Muuten kyllä tyytyväinen F-Securen tuotteisiin, olen käyttänyt niitä kolmella vuosikymmenellä mutta nyt on ilmeisesti tämäkin alkanut ***keentua, viime keväänä oli se Firefoxin browsing protectionin jumiutumisbugi ja nyt sitten tämä.

English: I was surprised when I have to charge my phone during the working day even though I don't do anything heavy with it. Well the reason became clear when I looked at the battery consumption data. I don't even use a VPN, so this is a low point for the software performance. Can you fix that? Otherwise I've been happy with F-Secure's products, I've been using them on three decades but now apparently this is starting to ****tify too, last spring it was the Firefox browsing protection hang bug and now this.

Tagit:

Hyväksytty vastaus

• FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 192 Moderator
    Vastaus ✓

Hei @Vesaz !

Kiitos viestistäsi. Mikäli mahdollista, voisit kerätä laitteeltasi lokitietoja ja lähettää ne meille, niin pääsemme tarkemmin tutkimaan ongelman syitä. Voit lähettää tiedot vastaamalla lähettämääni yksityisviestiin.

Vastausvaihtoehdot

• Vesaz

Mainiota! Tarvitseeko lokitusta laittaa muuten päälle vai riittääkö tuo että "Käyttöanalytiikka" on päällä?

• Vesaz

Päivitys: tämä vika on aspan mukaan ollut minun lisäkseni jollain muullakin ja he selvittävät sitä. Olen lähettänyt jo 2 kpl lokitiedostoja ihmeteltäväksi.

• _JL_
    _JL_ Viestejä: 1 Observer

Täällä on sama ongelma, mutta F-securen taustatoiminnot ovat syöneet 55% akkukestosta. Joudun poistamaan sen puhelimestani (iPhone 18.1.1) kunnes asia on ratkaistu. Logi on tallessa, mikäli @FS_Manu tälle on vielä käyttöä.

• Fjjeisk
    Fjjeisk Viestejä: 1 New Member

Minulla sama ongelma. F-Securen taustaoperaatiot syöneet 50-55% akusta päivän aikana viimeisten päivien aikana. 10päivän keskiarvo kuitenkin 29% (mikä sekin on liikaa).

Käytössä iOS 18.1.1