F-Secure haukkasi 38 % akunkulutuksesta / 38 % battery drain with iPhone

Vesaz
Vesaz Viestejä: 6 Explorer

Finnish: Ihmettelin kun joudun lataamaan puhelinta kesken työpäivän vaikka en tee sillä mitään raskasta. No syy selvisi kun katsoin akunkulutustietoja. En käytä edes VPN:ää, joten tämä on kyllä pohjanoteeraus. Saatteko tuon korjattua? Muuten kyllä tyytyväinen F-Securen tuotteisiin, olen käyttänyt niitä kolmella vuosikymmenellä mutta nyt on ilmeisesti tämäkin alkanut ***keentua, viime keväänä oli se Firefoxin browsing protectionin jumiutumisbugi ja nyt sitten tämä.

English: I was surprised when I have to charge my phone during the working day even though I don't do anything heavy with it. Well the reason became clear when I looked at the battery consumption data. I don't even use a VPN, so this is a low point for the software performance. Can you fix that? Otherwise I've been happy with F-Secure's products, I've been using them on three decades but now apparently this is starting to ****tify too, last spring it was the Firefox browsing protection hang bug and now this.

Tagit:

Hyväksytty vastaus

• FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 208 Moderator
    Vastaus ✓

Hei @Vesaz !

Kiitos viestistäsi. Mikäli mahdollista, voisit kerätä laitteeltasi lokitietoja ja lähettää ne meille, niin pääsemme tarkemmin tutkimaan ongelman syitä. Voit lähettää tiedot vastaamalla lähettämääni yksityisviestiin.

Vastausvaihtoehdot

• Vesaz

Mainiota! Tarvitseeko lokitusta laittaa muuten päälle vai riittääkö tuo että "Käyttöanalytiikka" on päällä?

• Vesaz

Päivitys: tämä vika on aspan mukaan ollut minun lisäkseni jollain muullakin ja he selvittävät sitä. Olen lähettänyt jo 2 kpl lokitiedostoja ihmeteltäväksi.

• _JL_
    _JL_ Viestejä: 1 Observer

Täällä on sama ongelma, mutta F-securen taustatoiminnot ovat syöneet 55% akkukestosta. Joudun poistamaan sen puhelimestani (iPhone 18.1.1) kunnes asia on ratkaistu. Logi on tallessa, mikäli @FS_Manu tälle on vielä käyttöä.

• Fjjeisk
    Fjjeisk Viestejä: 1 New Member

Minulla sama ongelma. F-Securen taustaoperaatiot syöneet 50-55% akusta päivän aikana viimeisten päivien aikana. 10päivän keskiarvo kuitenkin 29% (mikä sekin on liikaa).

Käytössä iOS 18.1.1

• Firmy
    Firmy Viestejä: 1,999 Community Manager

Hei @Vesaz @_JL_ @Fjjeisk

Olemme tietoisia tilanteesta ja olemme keränneet kaikki tarvittavat tiedot käyttäjiltämme. Onneksi olemme tunnistaneet juurisyyn ja suorittamme parhaillaan testejä varmistaaksemme, että kaikki toimii suunnitellusti. Kun testaus on saatu päätökseen ja varmistettu, julkaisemme korjauksen tuotantoon.

Kiitos vielä kerran, ja mukavaa päivää!

Firmy
    Community Manager | F-Secure Community
    🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
    🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
    💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
    📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.