Freedom poistettu mutta estää F-Secure VPN asettamisen päälle"Turn off freedome vpn ro con

capeman
capeman Viestejä: 2 Observer

Olen Mac käyttäjä (Mac OS 14.05, iMac Apple M1)

Olen poistanut vanhan Freedome asennuksen asianmukaisesti, asentanut F-Securen ja kone on käynnistetty uudellee useita kertoja .

Kun yritän asettaa VPN Protectionin päälle niin saan vain virheilmoituksen: "turn off freedome vpn to connect to privacy vpn"

Mitä voin tehdä, jotta saisin suojauksen päälle?


Hyväksytty vastaus

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 643 Forum Champion
    Vastaus ✓

    Jostain syystä(oletettavasti ongelmasta asennusohjelmassa) laitteesi "luulee" että vanha F-secure Freedome sovellus on vielä asennettuna/tai sinulla on muita vpn sovelluksia asennettuna jotka eivät ole yhteensopivia F-secure Privacy VPN(mac) tuotteen kanssa.

    Jos et ole vielä kokeillut ajaa poistotyökalua: https://www.f-secure.com/fi/support/tools vanhoille F-Secure tuotteille,se kannattaa tehdä ja valita postettavista ohjelmista tuo F-Secure Freedom ja käynnistää laite uudestaan.Normaali Mac-laitteen asennuksen poisto kun voi jättää osia ohjelmistoista laitteeseen.

Vastausvaihtoehdot

  • capeman
    capeman Viestejä: 2 Observer

    kiitos!

    Tein poistot uudelleen (olin käyttänyt tuota F-Securen ohjelmaa) ja käynnistn koneen uudelleen. Nyt näyttäisi toimivan.

Hinnoittelu ja tuotetiedot