Laitteiden määrän rajoittaminen ja bugi - Herätys F-Secure!!

bitroid_fs
bitroid_fs Viestejä: 2 New Member

ID protectionin tuen päätyttyä olen päivittänyt uuteen versioon, jonka käyttöoikeus on rajoitettu kolmeen (3) laitteeseen. Miksi ihmeessä?

Esim. on ihan tavanomaista, että yhdellä henkilöllä on käytössä esim pari puhelinta (toinen varalla), tabletti ja pc.

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

• bitroid_fs
    bitroid_fs Viestejä: 2 New Member

Ja se bugi: Käynnistettäessä FS appi ilmoittaa, että kaikki lisessit (3 kpl) ovat jo käytössä, vaikka laite on jo listalla. Uudelleen asennus/synkkaus auttaa hetkeksi, mutta näyttäisi toistuvan satunnaisesti. Laite on "puhdas", eli ipados on asennettu uudelleen.

• Jiiteeoo
    Jiiteeoo Viestejä: 2 Observer

Hei,

Minulla on saman tyyppinen ongelma.

Kaikki laitteet Applea, iPhonella ja iPadilla tulee noin viikon välein kehotus vapauttaa käyttöoikeuksia. Vaikka kyseessä on sama laite, jolle olen aikaisemmin vapauttanut käyttöoikeuden. Onnistun kyllä vapauttamaan ja uudelleen liittämisen.

Mutta eihän tämä voi jatkua loputtomasti näin? Vai onko tuo ominaisuus, että sama laite tulee viikoittain vapauttaa ja lisätä uudelleen?

• FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 192 Moderator

Hei @Jiiteeoo !

Kyseessä on tosiaan ohjelmistovirhe joka esiintyy ios-laitteissa, ja johon on tulossa korjaus noin kahden viikon kuluttua.

• Jiiteeoo
    Jiiteeoo Viestejä: 2 Observer

Hei, @FS_Manu ,

Kiitos nopeasta vastauksesta. Korjausta odotellen. :-)