Safe Browser ei siirry Google Mapsiin

MJU
MJU Viestejä: 4 New Member

Olen aikaisemmin päässyt aina siirtymään Safe Browserista Google Mapsiin ongelmitta. Nyt jos haen jotain paikkaa Google haulla, klikkaan kartan kuvaa tai osoitetta, tulee kuvan mukainen ilmoitus, enkä pääse siirtymään Mapsiin, vaikka klikkaan Jatka. Missä on vika? Puhelin on Samsung Android, päivitykset on tarkistettu.

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager
    editoi elokuu 15 Vastaus ✓

    Hei @MJU

    Tiimimme on löytänyt ja ottanut käyttöön mahdollisen ratkaisun ongelmaan. Google Mapsin pitäisi nyt avautua odotetusti.

    Kiitos kärsivällisyydestänne. Hyvää päivänjatkoa!

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager

    Hei @MJU

    Kiitos viestistäsi.

    Olen testannut sitä omassa päässäni ja huomasin viiveen vasteessa. Google Maps -sovelluksen pitäisi kuitenkin avautua toisen klikkauksen jälkeen. Jos se ei ohjaa sinua sovellukseen, klikkaa sijaintia uudelleen.

    Ilmoitan tästä kehittäjillemme. Kiitos, että jaoit havaintosi.

    Mukavaa päivänjatkoa!

  • MJU
    MJU Viestejä: 4 New Member

    Kiitos vastauksesta. Mutta ei auta, vaikka klikkaan monta kertaa ja valitsen Jatka. Tuo ilmoitus tulee aina uudelleen. Kokeilin pienestä kartan kuvasta, osoitteesta tai Reittiohjeet kohdasta.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager

    Hei @MJU

    Kiitos vastauksestasi.

    Voisitko kertoa, mikä Android-versio sinulla on käytössä, sekä F-Secure-sovelluksen ja Google Mapsin versiot?

    Mitä tapahtuu, kun napsautat "Jatka"? Jos se ei tee mitään, oletko yrittänyt napsauttaa sitä uudelleen? Löydöstemme mukaan Google Maps -sovelluksen pitäisi avautua toisen napsautuksen jälkeen.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

  • MJU
    MJU Viestejä: 4 New Member

    Android-versio 12, One UI-versio 4.1

    F-Secure versio 23.0.8527534

    Maps versio 11.134.0104

    Kun painan jatka, ei tapahdu mitään. Google haun sivu jää edelleen näkyviin. Vaikka painan jatka moneen kertaan. Otin videon näytöstäni, mutta ilmeisesti en voi liittää sitä tähän keskusteluun.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,819 Community Manager

    Hei @MJU

    Kiitos vastauksestasi.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa voit lähettää tallennetun videon.

    Kiitos.