Freedome "activate new app"

kilchoman
kilchoman Viestejä: 8 Observer

F-Securen asiakaspalvelu on yhtä helvettiä!

Kun yritän mennä aktivoimaan uuden version, joudun kirjautumisen jälkeen welcome-sivulle enkä näe ohjeita edetä. Idioottimaista!

Yritin soittaa - ei jaksa odottaa.

Chat - ei ole agentteja (bottien kanssa en haluakaan asioida)

Asiakaspalvelun emailosoitettahan ei tunnetusti ole saatavissa.

Tukifoorumeita en ala selaamaan.

Voiko joku nyt laittaa tähän ohjeet mitä tehdä?!

Miksei asiakaspalvelua paranneta? Yksinkertainen email-osoite jonne voi lähettää tällaisen kysymyksen tarvitsematta kaiken maailma foorumeita. Saatana!

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 643 Forum Champion
    editoi toukokuu 7

    https://community.f-secure.com/vpn-fi/kb/articles/29668-siirtyminen-freedome-vpn-stae-uuteen-f-secure-sovellukseen

    Jospa F-securen yhteisöasiantuntija näkee tämän ja täsmentää ohjeita jos ne eivät ole tarpeeksi selkeät eivätkä huomioi esim. my.f-secure.com tilisi tilaa päivityshetkellä..

    Oman kokemuksen mukaan tuo Suomen tukinumero vastaa nopeiten heti aamulla avautumisen jälkeen..(09-17),jonotushintaa ja jonotusnumeroa ei ole kerrottu..

    https://www.f-secure.com/fi/support/contact

  • kilchoman
    kilchoman Viestejä: 8 Observer

    Tuo ohje on ihan järkyttävä, kommentoimatta monimutkaisuutta:

    • olen ostanut muistaakseni Total-paketin verkkokauppa.com:ista vuosia sitten ja uusinut pari kertaa ainakin. Arvatkaa onko joku tilauskoodi tallessa.
    • tietenkin käytän ID protectionia myös, siksi neuvotaan ottamaan yhteyttä asiakastukeen
    • tuosta seuraa luuppi
    • puhelimitse tällaista ei saa selvitettyä vaikka siellä saisi jonkun kiinni
    • käytän Freedomea vain pc:llä, ohjeet näyttävät keskittyvän puhelimiin
    • voisivat tosiaan antaa emailosoitteen johon kertoa ongelmat ja antaisivat ohjeet sitten sopivalla tavalla. Sairasta jos ei voi edes antaa palautetta firmalle!
    • pakko kai lopettaa Freedomen käyttö, hyvitystä ei varmaan saa
    • tekisi mieli sanoa pari rumaa sanaa

  • kilchoman
    kilchoman Viestejä: 8 Observer

    Kiitos, nyt luulen, että tämä selviää eikä tilanne ole niin kauhea kuin ensi näkemältä vaikutti.

    Luultavasti lisenssin päivityksen yhteydessä tai joskus olen asentanut ohjelmia joista en ymmärrä. Kerran myös tuki operoi pitkään etäyhteydellä laittaakseen tietokannan kuntoon tms.

    Vanhentuneita ohjeita on näköjään liikkeellä ja tilanteita on varmasti monenlaisia.

    Lisäksi Freedomen aktivointilinkki joka tuli jostain johtaa ei-mihinkään (welcome-sivulle).

    Muuten olen sitä mieltä että TUKIPYYNTÖJÄ PITÄÄ VOIDA LÄHETTÄÄ SÄHKÖPOSTILLA TAI PALAUTELOMAKKEELLA eikä tällaista reittiä! Joskus taisin saada yhteyden Facebookin kauttakin. PUHELINPALVELU JA CHAT EIVÄT YKSINKERTAISESTI TOIMI TAI OVAT LIIAN VAIVALLOISIA!

Hinnoittelu ja tuotetiedot