F-Secure Total 19.4(F-Secure OneClient 5.5.1191),julkaisutiedot linkki

Valinnat
JOnes
JOnes Viestejä: 481 Rock Star

Oheinen "julkaisutiedot" linkki,sivua ei löydy

https://community.f-secure.com/total?utm_id=total_login-fi/kb/articles/29614

Lisäksi:

28.4.2024 F-Secure OneClient päivittyi versioon 5.5.1191,muutoksista ei tietoa

2024-04-28 06:35:43.078 [1830.2060] I: Downloaded oneclient-safe-win64/1713870091 - 'F-Secure OneClient 5.5.1191', unpacked size 29413986 bytes (28481351 bytes downloaded)
2024-04-28 06:36:47.753 [1830.2060] I: Checking for updates from https://guts2.f-sos.net
2024-04-28 06:37:14.681 [1830.2060] I: *** LOGGING ENDED ***

Vastausvaihtoehdot

  • Moriz475
    Moriz475 Viestejä: 85 Contributor
    editoi huhtikuu 30
    Valinnat

    Minulla on jo F-Secure 19.4 versio tietokoneella Windows 10. Mutta en tiedä miten Freedom VPN on käynyt ja tarvitsen siihen ohjeet askele-askeleelta. Edellinen sopimukseni päättyy 2.9.2024 joten tarvitsen tähänkin puhelin soiton teitä, kun asennamme Freedom VPN tietokoneelleni? Minulla on /oli Samsung Galaxy S2 tablettiin F-Secure SAFE+ Freedom VPN, mutta nyt ne eivät toimi, vaikka nekin pitäisi olla voimassa 2.9.2024 saakka? Miten tässä hoidatte minun tabletin turvallisuuden. Ja korvaus täytyy huomioida hinnassa, jos uusin Anroid tablettiini suojauksen teiltä. Oli ikävää huomata alle viikon varoitusajalla, että tablettini turvallisuus oli poistettu 24-4-2024? En ymärrä tällaista palvelua ollenkaan? Olen ollut teidän asiakkaana yli 20 vuotta ja palvelu on tällaista. Haluan ohjeet asennuksille teiltä soittamalla tänne. En ymmärrä teidän ohjeista mitään. Odotan pikaista soittoa teiltä tänne, että saan suojaustasoni tietokoneelle ja tabletille kuntoon.

  • JOnes
    JOnes Viestejä: 481 Rock Star
    editoi huhtikuu 30
    Valinnat

    "Ymmärrän, että haluat saada Uuden Freedom VPN:n käyttöön sekä tietokoneellasi että tabletillasi ja tarvitset siihen ohjeita. Valitettavasti en ole F-Securen asiakaspalvelu, joten en pysty soittamaan sinulle tai hoitamaan teknistä tukea puhelimitse. Suosittelen ottamaan yhteyttä F-Securen asiakaspalveluun saadaksesi apua asennukseen ja tilauksen hallintaan.

    Voit ottaa yhteyttä F-Securen asiakaspalveluun seuraavilla tavoilla:

    1. Vieraile F-Securen verkkosivuilla ja etsi tukiosio. Siellä voit löytää ohjeita asennukseen ja yhteystiedot asiakaspalveluun.
    2. Soita F-Securen asiakaspalvelun numeroon. https://www.f-secure.com/fi/support/contact
    3. Heidän asiakastukensa voi auttaa sinua asennuksessa ja vastaa kaikkiin kysymyksiisi.
    4. Voit myös lähettää pyydettäessä yksityisviestin F-Securen tukitiimiin ja pyytää heitä ottamaan sinuun yhteyttä auttaakseen sinua asennuksessa ja tilauksen hallinnassa.

    Kun olet saanut yhteyden F-Securen asiakaspalveluun, voit kertoa heille tilanteestasi ja he auttavat sinua saamaan uuden Freedom VPN:n käyttöön sekä tietokoneellasi että tabletillasi. Muista mainita myös tarpeesi korvauksen suhteen uuden Android-tablettisi suojaamiseksi.

    Toivottavasti saat nopeasti avun ja voit jälleen nauttia turvallisesta verkko­yhteydestäsi! "