Safe version asennus Android tabletille

Valinnat
terhos
terhos Viestejä: 1 New Member

Android tabletin virussuoja (f-secure Safe) on toiminut tähän asti, mutta nyt laite ilmoittaa, että suojaus ei ole päällä. Asettaminen (on-tilaan) ei onnistu vaan sovellus lopettaa toimintansa.

Uninstalloin Safe version tabletilta ja yritin asentaa uudelleen sähköpostiini tulleen ohjeen mukaisesti . Asennusyritys hakee Google Play-sovelluskaupasta kuitenkin Total Security version ja ilmoittaa, että laitteeni ei ole yhteensopiva Total-version kanssa. En myöskään löydä sovelluskaupasta tuota minulla olevaa Safe-versiota? Minulla ei siis ole ostettuna tuota Total-versiota vaan Safe-versio. Miten saan uudelleen asennettua android tabletilleni tuon Safe-version?

Hyväksytty vastaus

  • FS_Manu
    FS_Manu Viestejä: 49 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @terhos !

    Vanhasta F-Secure Safe-sovelluksesta on päättynyt tuki jo viime vuoden puolella ja sen on siis korvannut F-Secure Total Security & VPN-sovellus. Sovellus on sama riippumatta siitä, onko sinulla käytössä Safe (nykyisin Internet Security) tai Total-tilaus. Huomioithan, että laitteessa tulisi olla vähintään Android 10 käyttöjärjestelmäversio, muuten asennus ei onnistu.

Vastausvaihtoehdot

  • camaro67
    camaro67 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Mulla ilmeni aivan sama ongelma tänään, ei pysy suojaus päällä. sama f-secure safe.

    puhelimessani on sama suojaus (safe) ja toimii mutta chromebookissa ei.

Hinnoittelu ja tuotetiedot