vpn ja internet-yhteys

Valinnat
Appassi
Appassi Viestejä: 5 Observer

Moi

Minulla on asennettuna F-secure total itse koottuun pöytäkoneeseen.

Miksi F-securen vpn sotkee internet-yhteyden luomisen koneen avauksen yhteydessä? Ei aina mutta usein. Ennen auttoi kun sulki vpn:n niin yhteys muodostui ja voi avata vpn.

Nyt kävin silleen että kone ei alkanut muodostamaan yheyttä lainkaan enenkuin olin poistanut F-secure total asennuksen kokonaan. Sen jälkeen käynnistin tietokoneen uudelleen ja yhteyden muodostaminen onnistui. Asensin totalin uudelleen. Vpn en ole uskaltanut ottaa käyttöön.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Appassi !

    Jos sinulla on asetuksissa automaattinen VPN-yhdistäminen käynnissä, niin se saattaa joskus keretä yhdistää ennen varsinaista verkkoyhteyttä mikäli verkkoyhteydessä on jokin viive. Silloin se monesti estää varsinaisen yhteyden muodostumisen ellei tilapäisesti sulje VPN:ää.

    Jos sinulla ei ole kyseistä asetusta käytössä, tai tämä tapahtuu silti, niin kyseessä on varmasti jokin tekninen vika joka korjautuu uudelleenasennuksen myötä.

    Jos se kuitenkin vielä senkin jälkeen temppuilee niin suosittelen olemaan suoraan tukeemme yhteydessä tarkempaa selvitystä varten: https://www.f-secure.com/fi/support/contact

Hinnoittelu ja tuotetiedot