Tilauksen uusiminen/Cleverbridge

Valinnat
Mummeli51
Mummeli51 Viestejä: 3 New Member

Hei! Minulle tuli tilausvahvistus Cleverbridgeltä. huhtikuussa päättyvästä F Secure-tietoturvasta. Laitoin sen maksuun, ja Cleverbridge ilmoitti lähettävänsä eräpäivänä sähköpostin, jossa on tietoa tilauksesta ja toimituksesta.

Pitääkö minun siis tehdä jotain toimenpiteitä itse, jotta tietoturvani jatkuisi entisellään? Olisiko minun ollut parempi uusia tilaus suoraan My Secure-tilini kautta? Voinko tehdä sen vielä, ja miten käy sitten tuon jo tehdyn tilauksen kanssa? Koska kyseessä on maksu ulkomaille, sitä ei voi perua pankkini kautta.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Mummeli51


    Näen että sinulla on avoin tukipyyntö meiän asiakaspalvelun kanssa, sinulle pitäisi pian tulla asiaan liittyen sähköposti johon voit vastata mikäli ongelmia vielä ilmenee!

Vastausvaihtoehdot

  • Mummeli51
    Mummeli51 Viestejä: 3 New Member
    Valinnat

    Hei


    Soitinkin F-Securen tukeen ja sain kuulla, että Cleverbridgen kanssa ei ollut mennyt läpi, koska olin valinnut SEPA-maksun. Vaihdoin maksun luottokortille ja siitäkin tuli vahvistus. Onkohan asia nyt kunnossa? F-Secure ilmoittaa edelleen, että virusturvani on loppumassa ja pitäisi uusia tilaus. Kiitos avustanne T. Marja-Leena

  • Mummeli51
    Mummeli51 Viestejä: 3 New Member
    Valinnat

    Hei1 Kiitos, sain apua, ja toivon, että tilaukseni astuu voimaan 16.4. F-Secure vain yhä ilmoittaa, että tilaukseni päättyy ja se pitäisi uusia. Tuleeko tämä ilmoitus, vaikka tilaus on tehty Cleverbridgen kautta? t. marja-leena


    Minä

  • Kayttaja10000
    Kayttaja10000 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Minäkään en saa tuota maksua menemään tilisiirtona nyt läpi. Sähköpostiviestissä olevaa linkkiä en vaan suostu klikkaamaan ja maksamaan sitä kautta. Aivan älytön systeemi.