Miten päivitän ID Protection palvelun Totaliin

Jkaasi
Jkaasi Viestejä: 2 New Member
editoi syyskuu 9 kohteessa Laitesuojaus

Minulla on ollut pari vuotta jo ID protection jonka tilaus on päättynyt loppuvuodesta 2023. Nyt haluaisin ottaa Totalin, mutta en tunnu onnistuvan siinä.

  1. Kun olen my F-Securessa ja niin sivu tarjoaa vain vaihtoehtoa uusi ID protection tilaus. en löydä keino päivittää sit Totaliin
  2. Kun menen ostamaan Totalia normaalisti ja tilaustietoihin annan s-postini niin sivu herjaa että minulla on jo My F-secure ja ohjaa sinne ja sitten ollaan taas kohdassa yksi.

Miten saan päivitettyä palvelun uuteen totaliin ilman että minun pitää luoda uusi tunnus?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 544 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @Jkaasi !

    ID Protectionin päivittäminen TOTAL:iin on melkein paras tehdä tuemme avulla suoraan, jotta välttää että holville kävisi jotakin.

    Tässä tilanteessa voimme myös auttaa täällä yhteisössä yksityisviestien avulla. Lähetän sinulle viestiä niin että pääsemme eteenpäin.

Vastausvaihtoehdot

  • Jkaasi
    Jkaasi Viestejä: 2 New Member
    editoi helmikuu 28

    Q: Minulla on ollut ID protection josta on tilaus päättynyt. Haluan nyt päivittää sen Totaliin. Jos hankin totalin niin saanko jotenkin säilytettyä vanhan id protection palvelun salasanat uudessa Totalissa?

Tämä keskustelu on suljettu.