Totalin asennus

Valinnat
osmo3
osmo3 Viestejä: 2 Observer

Lauantaina kun avasin pöytäkoneeni tuli teiltä huomautus, että tilaukseni on vanhentunut tai se on poistettu. 9.2.24 olen uusinut tilaukseni, joten se voimassa. Ja lisäksi olen ostanut 11.2. lisää käyttöoikeuksia. Onko virus iskenyt koneeni kimppuun ? Olen poistanut entisen Totalin asennuksen ja yrittänyt asentaa Totalia useamman kerran, onnistumatta siinä. "Rantapallo" vain pyörii eikä asennus etene laisinkaan.

Mikä nyt neuvoksi ? terv. Osmo Turpeinen

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @osmo3 !

    Se ei kuulosta virukselta ei, mutta jokin siinä on selvästi käynyt. Monesti näissä tilanteissa uudelleenasennus on paras vaihtoehto. Mutta jos asennus pyörii paikallaan, niin suosittelen ensin poistotyökalun käyttöä. Se löytyy täältä sekä Windowsille että Macille: https://www.f-secure.com/fi/support/tools

    Tämä varmistaa että laitteessa ei ole mitään puolivalmista asennusta tai mitään muutakaan kummistusta joka estää uudelleenasennuksen.

    Kun olet suorittanut asennuksenpoiston voit edetä tavalliseen asennukseen My F-Secure-portaalin kautta.

    Muista toki ensin vapauttaa vanha käyttöoikeus laitteen kuvakkeen kautta portaalin etusivulla, mikäli se näkyy siellä edelleen, jottei sinne ilmesty samaa laitetta kahteen otteeseen.