F-secure/android

Valinnat
AFRI
AFRI Viestejä: 1 New Member
editoi helmikuu 15 kohteessa F-Secure Total

Miksi f-secure putoaa usein pois päältä android-järjestelmässä vaikka f-secure näyttää ilmoituksen ettei järjestelmä tekisi niiin kts liite


Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @AFRI,

    Varmista ensin, että Androidin F-Securen akun optimointiasetukset eivät aiheuta ongelmaa. Korjaa tämä siirtymällä kohtaan Asetukset > Sovellukset > F-Secure > Akku ja varmista, että Akun optimointi -asetukseksi on asetettu "Rajoittamaton" tai "Ei optimoitu" (tarkka polku ja nimeäminen voivat olla erilaisia eri laitteissa.)

    Kun F-Securella on puhelimessa rajoittamaton käyttö, suojaus pysyy päällä myös taustalla.

Vastausvaihtoehdot

  • Dreamcatcher
    Dreamcatcher Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Olen tehnyt ylläolevat muutokset ja silti f-secure putoaa pois ilmoituksista eli ei ole käynnissä. Tekee myös tuplana kaikki virusskannaukset. Epäilys että puhelin hakkeroitu, onko mitään keinoa selvittää mikä häikkää vai vaihdanko tuotetta?

  • Dreamcatcher
    Dreamcatcher Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Lisäksi luotettuihin laitteisiin on ilmestynyt android10 jota mulla ei ole, millä sen saa pois?

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Dreamcatcher

    Saatteksesi viestin ilmoituskeskuksestanne on yksinkertaisesti tiedotusviesti, joka kertoo, että F-Secure-sovellus toimii taustalla. Voitte olla huoleti, tämä ei tarkoita sitä, että sovellus ei toimisi kunnolla. Viesti on ainoastaan siellä ilmoittaakseen teille sen toimintatilasta, ja suosittelemme pitämään sovelluksen käynnissä optimaalisen turvallisuuden varmistamiseksi.

    Siksi ei ole tarpeen olla huolissaan. F-Secure-ohjelma toimii moitteettomasti puhelimessanne.

    Lisätietoja varten viitataksenne seuraavaan linkkiin: Varmista, että suojauksesi pysyy käynnissä | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides

    Lisäksi luotettuihin laitteisiin on ilmestynyt android10 jota mulla ei ole, millä sen saa pois?

    Koskien uuden laitteen kirjautumisilmoitusta, suosittelen tarkistamaan tiedon tarkkuuden tarkistamalla Android-versionne. Voitte tehdä tämän viittaamalla tässä linkissä annettuihin ohjeisiin: Android-version tarkistaminen ja päivittäminen - Android Ohjeet (google.com)

    Jos huomaatte epätarkkuuksia, suosittelemme ryhtymään aktiivisiin toimiin vaihtamalla salasananne "Tämä en ollut minä" -vaihtoehdon avulla. Yksityiskohtaista ymmärrystä tästä turvatoimesta varten, pyydän teitä konsultoimaan seuraavaan linkkiin: Mikä on My F-Secure -kirjautumisen vahvistava sähköpostiviesti? | Total | null | F-Secure User Guides

    Jos tarvitsette lisäapua, älkää epäröikö ottaa yhteyttä.

    Kiitos huomiostanne ja toivotan teille miellyttävää päivää.