Iphone12

Valinnat
aksustiina
aksustiina Viestejä: 2 New Member

Osaisiko kukaan neuvoa voiko F-secure Total ja VPN pätkiä puhelimessani nettiyhteyttä? Kun puhelin menee lepotilaan ja käytän sitä uudestaan, useimmiten ilmoittaa että ei nettiyhteyttä! Sitten otan täpän mobiilidatasta pois/päälle niin taas toimii. Ja tulee yläpalkkiin näkyviin VPN. Aikaisempi Samsung toimi moitteettomasti mutta tämä IPhone pätkii!? Nyt poistin F-securen puhelimesta ja näyttäisi että netti toimii hyvin.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @aksustiina


    Mikäli yhteyden kanssa oli kuvailemaasi ongelmaa, suosittelen että kokeilet seuraavaa, vaatii tietysti ensin ohjelman takaisin asennuksen:


    Kun ohjelma on asennettu, paina oikeassa yläkulmassa näkyvää ympyrää jossa kasvojen kuva.

    Valitse seuraavalta sivulta Asetukset

    Asetuksista VPN-yksityisyys

    Tarkista että "Pidä VPN PÄÄLLÄ, kun laite on käyttämättömänä" on kytketty päälle.

Vastausvaihtoehdot

  • aksustiina
    aksustiina Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Juu, kyllä on koko ajan asetuksissa se kytkettynä päälle.

    Nyt olen vaihtanut sijaintini Ruotsi, niin näyttää että netti toimisi paremmin!??!

  • Macos
    Macos Viestejä: 9 Observer
    Valinnat

    Kuulostaa hyvinkin tutulta. Tuntuu olevan iPhonen kanssa ongelmia. Tuosta jo viime vuonna olen laittanut viestiä ja pyydettiin Network Toolsilla logeja. Muutamat otin, mutta ajattelin heittää hanskat tiskiin ja täpätä vaan sen VPN:n pois päältä. Ruotsilla yhteys toimii joten kuten hyvin, mutta Suomi jumittaa yhteyttä. On vaihdettu protokollat, yms ja asennettu uudelleen, mutta kun ei toimi niin ei toimi.

    F-Securelta joku voisi vaikka ottaa itse iOS laitteen käteen ja testata toimivuutta niin varmaan aika äkkiä törmää tuohon ongelmaan. Tässä taloudessa kolme i-laitetta tekee samaa, oli sitten wifi tai 4/5G yhteys.