Epic Games Fortnite

Valinnat
JarnoK
JarnoK Viestejä: 2 Observer
editoi tammikuu 19 kohteessa F-Secure Total

F-Secure blokkaa lapsieni (9v ja 11v) Fortniten pelaamisen pelin kirjautumisvaiheessa. Jos taas kirjaudun ensin itse tietokoneelle, käynnistän Fortniten, suljen se, loggaan ulos koneelta. Sen jälkeen F-Secure ei enää blokkaa lapsieni pelaamista. Mistä tämä johtuu ja mitä minun tarvitsee muuttaa?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @JarnoK !

    Kuulostaa juurikin @KillerDAN mainitsemalta sisällönsuodatukselta. Onko sinun lapsilla omat profiilit käytössä,? Jos on, niin suosittelen että kirjaudut MY F-Secure-portaaliin, valitset etusivulla lapsen profiilin "kiertoradalta" ja tarkistat että perhesäännöt ei tällä hetkellä estä sellaista mitä et halua estyvän.

    Näissä tilanteissa saattaa joskus joutua hieman kokeilemalla kokeilla eri sisältökategorioiden (Väkivalta, aseet yms.) sallimista kunnes Fortnite alkaa toimimaan.

Vastausvaihtoehdot

  • JarnoK
    JarnoK Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    F-Secure blokkaa lapsieni (9v ja 11v) Fortniten pelaamisen pelin kirjautumisvaiheessa. Jos taas kirjaudun ensin itse tietokoneelle, käynnistän Fortniten, suljen se, loggaan ulos koneelta. Sen jälkeen F-Secure ei enää blokkaa lapsieni pelaamista. Mistä tämä johtuu ja mitä minun tarvitsee muuttaa?

  • KillerDAN
    KillerDAN Viestejä: 2 New Member
    Valinnat

    Hi Jarnok, just came across your question and I have the exact same issue. Ages 8 and 9.

    I suspect it is a blocking per content (Games) or classification.

    Would be helpful either from EPIC/ Fortnite or F-Secure to know which URLs we should allow.

    Did you manage to make any progress ?