Internet Security päivitys Totaliin - tietokone, MyF-secure tili olemassa puhelimelle

Valinnat
soihoi
soihoi Viestejä: 10 Explorer

Hei

Miten päivitän tietokoneeni Internet Securityn Totaliin kun minulla on jo MyF-secure tili ja siinä puhelimeni Total?

Sain tiedon joulukuun lopussa aiheesta ja yritin silloin päivittää mutta ei onnistunut, edelleen on F -secure Internet Security. Nyt olen ennättänyt/yrittänyt asiaa tutkia ja haluaisin päivittää IS:n ( voimassa 1.4.2024 asti) Totaliin kun saisi ilmaiseksikin jäljellä olevan ajan mutta en ymmärrä valitettavasti yhtään - jossain neuvottiin käyttämään toista email--osoitetta ja luoda uusi My-secure tili tätä varten mutta tuntuu tympeälle jos joutuu tätä varten luomaan uuden email/MyF-secure -tilin

Hyväksytty vastaus

  • soihoi
    soihoi Viestejä: 10 Explorer
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei

    Soitin F-securen tukeen ja sain aivan loistavaa palvelua ja tukihenkilö päivitti minun MyF-secure tilille tietokoneeni Totaliin ja sitoi sen samaan nippuun puhelimeni Totalin kanssa - ja kävi nopeasti. Huippua! KIITOS F-securen tuki!

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    Hei @soihoi,

    Mahtavaa kuulla että ongelmasi ratkesi asiakastukemme ansiosta!

    Näissä tapauksissa että vanha, koodipohjainen Internet Security tulee päivittää Totaliksi mutta My F-Secure-tili löytyy jo ennestään, on parasta ottaa yhteyttä tukeemme tilausten yhdistämiseksi.

Hinnoittelu ja tuotetiedot