Muutin normaalin F-Securen Totaliin mutta siinä ei läppärissä tomi Salasanaholvi se on harmaana

Valinnat
Ranepappa
Ranepappa Viestejä: 1 New Member

Kännykässäni kyllä toimii. Lisäksi minua kehotettiin uusimaan VPN. Uusiminen oli turhaa, kun samaan aikaan olin maksanut Totalin. Voinko saada jostain hyvitystä turhasta tilauksesta, jonka olen maksanut.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Ranepappa


    Salasanaholvin ongelma on korjattavana parhaillaan. VPNän palautukseen liittyen laitoin sinulle sähköpostia, vastaathan siihen niin saadaan palautus tehtyä!

Vastausvaihtoehdot

  • Sotkamo42
    Sotkamo42 Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Todella suomalainen, laitoin sähköpostia koskien hintaa. Tuli vastaus ettei tue Suomen kieltä? Kysyin kuinka Total on F-securella noin kallis, kun halvimmillaan saa netistä Totalin kaikkine lisineen (VPN/ID) n. 52€ kahdeksi vuodeksi, viidelle laitteelle. En saanut vastausta, vedottiin kielimuuriin.

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Valinnat

    Hei @Sotkamo42


    Mikäli olet ollut yhteydessä Cleverbridgeen joka on meidän maksunvastaanottajamme, heiltä ei valitettavasti saa tukea Suomeksi. Mitä hintoihin tulee, niin jotkin nettikaupat myyvät tuotetta todella halvalla mutta he eivät välttämättä ole meidän valtuutettu jälleenmyyjä ja tällöin ostetut koodit saattavat viallisia / jo käytettyjä.