VPN vain lataa

jarkko432
jarkko432 Viestejä: 4 New Member
editoi heinäkuu 2 kohteessa VPN-yksityisyys

Morjesta,

Ongelmanan on, että VPN vain lataa. En saa kytkettyä päälle enkä pois ja ainoastaan alkaa toimimaan, jos poistaa ja lataa sovelluksen uudestaan. Jos koneen sammuttaa sama ongelma tulee takaisin. Toiminut vuoden normaalisti, taisin poistaa sovelluksen ja ladata uudestaan, jonka jälkeen ei oo toiminut normaalisti. Kyseessä siis Mac versio 12.5

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 544 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @jarkko432 !

    Sehän kuulostaa selvästi tekniseltä vialta. Suosittelen ehdottomasti että kokeilet uudelleenasennusta uudelleenkitjautumisen sijaan ja tarkistat jatkuuko ongelmat silti.

    Poista ensin ohjelma Finderin kautta, vapauta käyttöoikeus ja asenna uudelleen My F-Secure-portaalista.

    Jos tilanne jatkuu niin joudumme ottamaan lokitiedoston ohjelmasta jotta saamme selvitettyä mistä kyse. Ilmoita vain jos niin käy.

Vastausvaihtoehdot

  • jarkko432
    jarkko432 Viestejä: 4 New Member

    Nyt muistan, että itseasiassa en poistanut sovellusta vaan kirjauduin ulos.

  • jarkko432
    jarkko432 Viestejä: 4 New Member

    Joka kerta kun käynnistän koneen uudelleen, joudun kirjautumaan ulos, kirjautumaan sisään. Joudun vapauttamaan tämän macin, jotta saan käyttöoikeuden tälle uudestaan ja sitten vpn toimii taas

  • ekiekieki
    ekiekieki Viestejä: 9 Explorer

    Minulla on tosiaan tämä sama ongelma ja uninstall+uudelleenasennus ei auttanut kuin hetkellisesti: koneen sammutuksen ja käynnistyksen jälkeen VPN jäi jälleen jumiin "Loding" -vaiheeseen. Uudelleenkirjautuminen sai VPN:n taas toimimaan.

    Koitin kysyä tästä chatissa, mistä minut neuvottiin kielimuurin vuoksi soittamaan suomenkieliseen palvelunumeroon. Linjoilla oli kuitenkin ruuhkaa joten hoitaisin asian nyt mielummin vaikka sähköpostilla, mikäli lokitiedosto pitää joka tapauksessa toimittaa siihen suuntaan.

  • jarkko432
    jarkko432 Viestejä: 4 New Member

    Mulla on ihan sama, ja soittaminen ei itselle ole mahdollista, koska olen ulkomailla.

  • JTT
    JTT Viestejä: 5 Explorer
    editoi tammikuu 27

    Minulla kanssa sama vaiva. Konetta ei voi sammuttaa, koska VPN ei toimi ja "ladataan VPN" viesti näkyy. Totalin uudelleenasennus auttaa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot