"Sivulle ei pääse" ?

Valinnat
Mandat
Mandat Viestejä: 2 Observer
editoi joulukuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Eri yhteyksissä minulle on alkanut tulla tällaisia kommentteja, kun yritän mennä jollekin sivulle ? Viimeksi yritin päästä 192... alkuiselle oman reitittimen sivulle niin ei pääse millään ? Sitten yritin eräälle pelisivulle niin taas tuli sama kielto ???

Kysynkin nyt, onko tässä jokin F-Securen esto päällä ? Esim. VPN TMS. ??

En oikein muutakaan keksi ?


Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Mandat !

    F-Securen estosta ei ole kyse, mutta koska virheilmoitus viittaa yhteysongelmaan niin VPN saattaa toki vaikuttaa siihen.

    Latautuuko sivu tavallisesti jos kytket VPN-yhteyden pois päältä?

Vastausvaihtoehdot

  • 2Spoon
    2Spoon Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Hei,

    Minulla sama ongelma kuin käyttäjä Mandatilla...

    Sivut eivät aukea joskus lainkaan ja sitten joskus hitaasti. Kaikki toimii iinkuin pitää kunn VPN-yhteys otetaan pois päältä. Reitittimeen en pääse kirjautumaan VPN päällä. VPN estää yleensä pääsyn aivan jokaiseen sivuun.

    Aikaisemmin ei ollut tätä ongelmaa ja epäilen, että kaikki ongelmat alkoivat edellisen päivityksen jälkeen.

    Olen niin kyllästynyt ongelmaan, että harkitsen VPN:n vaihtoa. Miksi maksaa jostain mikä ei toimi?!

  • Krunde
    Krunde Viestejä: 9 Explorer
    Valinnat

    Moi, minullakin sama ongelma, ei vaikuta sijainnin- eikä VPN-protokollien vaihto.

    Kaikki toimii nopeasti ja normaalisti kun ottaa VPN:n pois päältä.

  • Mandat
    Mandat Viestejä: 2 Observer
    Valinnat

    Kyllä; eli kun otan VPN:n pois päältä tilanne muuttuu !!! Tämä on ärsyttävää kun sivulle ei pääse ?

  • Mietaa76
    Mietaa76 Viestejä: 4 Observer
    Valinnat

    VPN tuote on rikki eikä sitä saisi kaupata toimivana suojana tällä hetkellä. Kuinka monta viestiä tästä asiasta täytyy kirjoittaa ennen kuin VPN korjataan? Espoo IP blokataan ulkomaalaisilla keskustelusivustoilla kuten Reddit ja Imgur. Vaikka vaihtaa locationin muualle, VPN pätkii silti. Tietokoneella ja androidilla. Onneksi oma lisenssi vanhenee vuoden alussa.

Hinnoittelu ja tuotetiedot