Hämmennystä Cleverbridgen toiminnasta ja tuotteen aktivoimisesta

VKUO
VKUO Viestejä: 1 Observer
editoi toukokuu 2 kohteessa Laitesuojaus

Hei!

Olen aikaisemmin tottunut vastaanottamaan aktivointikoodin sähköpostiin, jonka jälkeen olen yksinkertaisesti kopioinut koodin sovellukseen ilman F-Secure-tiliä.

Ymmärrän, että nykyään VPN sovelluksen käyttäminen vaatii F-Secure-tilin, mutta vaikuttaisi, että viimeisimmän tilauksen kanssa on tullut ongelmia.

Maksoin siis vuoden tilauksen PayPalilla ja käytin tilauksessa sähköpostiosoitettani ilman F-Secure-tiliä. Sain sähköpostiin 08.11.2023 Cleverbridgeltä tilauksen viitenumeron, mutta en aktivointikoodia tai linkkiä F-Secure-tilin luontiin.

Lyhyesti sanottuna minulla on tilausvahvistus sekä viitenumero ja rahat ovat lähteneet tililtä, mutta en ole saanut uutta sähköpostiviestiä, eikä tilausta ole lisätty tililleni, joka käyttää nyt samaa sähköpostiosoitetta jolle sain tilausvahvistuksen. Mitenhän tästä jatkaisi?

Kiittäen,

vanha asiakas

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,862 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @VKUO

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Havaitsemme, että valitsit maksutavaksi tilisiirron. Valitettavasti maksutiedot eivät ole päivittyneet Cleverbridge-järjestelmään. Auttaaksemme sinua ratkaisemaan tämän ongelman, voisitko ystävällisesti toimittaa meille kuvankaappauksen maksutapahtumasta? Eskaloimme asian suoraan Cleverbridgelle nopeuttaaksemme prosessia.

    Yksityisyydensuojan vuoksi pyydämme olemaan jakamatta kuvankaappausta julkisesti tällä foorumilla. Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin – jaettaessa kuvankaappaus sen kautta olisi suotavaa.

    @Leila53

    Tarkastelun perusteella näyttää siltä, että rekisteröit tilisi kokeilutilauksen verkkosivustolla sen sijaan, että olisit käyttänyt Cleverbridgen sähköpostitse lähettämää rekisteröintilinkkiä. Yksityiskohtaiset ohjeet asioiden etenemiseksi löydät kommentistani tässä linkissä: https://community.f-secure.com/fi/discussion/comment/135149#Comment_135149

    Mikäli tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ja hyvää päivää.

    Firmy
    Community Manager | F-Secure Community
    🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
    🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
    💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters

Vastausvaihtoehdot

  • Leila53
    Leila53 Viestejä: 2 Observer

    Sama ongelma minullakin. Olen luonut tilin, mutta käytössäni on vain yhden koneen kokeiluversio ja olen maksanut viidelle koneelle kahdeksi vuodeksi.

Tämä keskustelu on suljettu.