Miten selauksen suojauksesta kertovan imoituksen saa kätevimmin pois näkyvistä

Valinnat
Artsi_L
Artsi_L Viestejä: 8 Explorer
editoi toukokuu 2 kohteessa F-Secure Total

Kun tällainen ilmoitus tulee, se peittää linkin alleen. Kuinka ilmoituksen saa helpoiten pois. Nyt olen päivittänyt sivun uudelleen kun en ole muuta keksinyt.



Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,719 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Artsi_L

    Kiitos viestistäsi.

    Ilmoitus tulee näkyviin, kun liikutat kursoria vihreän ruksin päälle linkin vieressä. Jos ilmoitus ei katoa siirryttyäsi kursorilla, voisitko antaa lisätietoja? Erityisesti:

    1. Millä laitteella koet tämän ongelman?
    2. Laitteen käyttöjärjestelmäversion tiedot?
    3. Käytössä oleva selain (esim. Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari)?
    4. Selaimen ja laajennuksen versiot?

    Lisäksi voit kokeilla poistaa verkkosivun arvioinnin noudattaen tämän linkin ohjeita: Maineluokituskuvakkeet hakutuloksissa | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides.

    Mikäli tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttamassa.

    Kiitos ja hyvää päivää.

  • Artsi_L
    Artsi_L Viestejä: 8 Explorer
    Valinnat

    Moro

    No nyt tietysti kaikki toimii taas niin kuin pitääkin eli heti kun siirrän kursorin pois vihreän merkin päältä, myös ilmoitus häviää. Mutta joskus syystä, jota en osaa sanoa, se ilmoitus jää siihen eikä lähde pois kuten pitäisi.

    1. Käytän HP:n läppäriä (Intel(R) Core(TM) i5-10210U CPU @ 1.60GHz  2.11 GHz)
    2. Windows 11 Home
    3. Edge
    4. Versio 119.0.2151.72 (Virallinen koontiversio) (64-bittinen)

    Täytyy alkaa kiinnittämään huomiota, milloin ja missä tilanteessa tuo ilmoitus ei poistu kuten pitäisi.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,719 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Artsi_L

    Kiitos vastauksestasi.

    Onko ongelma rajoittunut Microsoft Edgeen, vai oletko havainnut samanlaisia ongelmia muissa selaimissa? Jos olet testannut sitä eri selaimilla, esiintyykö ongelma niissä kaikissa? Lisäksi voisitko kertoa käyttämäsi laajennuksen version?

    Suosittelemme tilanteen seuraamista. Jos ilmoitus jatkuu, ilmoita meille siitä. Samalla teemme lisätutkimuksia ymmärtääksemme ja ratkaistaksemme ongelman paremmin.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

  • Artsi_L
    Artsi_L Viestejä: 8 Explorer
    Valinnat

    Minä käytän normaaliin selaamiseen oikeastaan aina Edgeä, joten en osaa ainakaan vielä vastata muiden selainten tilanteesta. Sen verran maallikko olen myös, että en osaa vastata suoraan tuohon laajennuksen versioon. Tarkoittaako tuo laajennus esim. F-Securen selauksen suojausta, AdBlockia jne? Kun katsoin noiden tietoja, niin jotenkin käsittämättömästi olin onnistunut asentamaan myös Avast Online Security & Privacy -lisäosan. Voisiko tuossa olla tarpeeksi selitystä ongelmaan?

Tämä keskustelu on suljettu.