Freedome päivitys 2.8.3.9661 alkaa hälyttää kännyyn akkuongelmaa

Valinnat
Pola
Pola Viestejä: 18 Enthusiast

Freedome päivitys tuli ja sen tein tänään.

Sen jälkeen on alkanut tulla ilmoitus sen aiheuttamasta akkuun liittyvästä ongelmasta; "sovellus käyttää paljon akkuvirtaa ja se menee syvään lepotilaan". Ennen tätä päivitystä ko ilmoitusta ei ollut.

Eli tuunaamista tarvitaan tuohon versioon ......

Minulla on kännykässä android 13, One UI versio 5.1, Galaxy A52S 5G - ohjelmistot ajantasalla

Hyväksytyt vastaukset

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,683 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Pola

    Kiitos viestistäsi.

    Voisitko vahvistaa, tuleeko ilmoitus F-Secure Freedome VPN:ltä vai onko se käyttöjärjestelmän oma ilmoitus puhelimelta? Oletamme, että kyseessä on puhelimen ilmoitus.

    Tämä ilmoitus saattaa johtua puhelimesi akun optimointiasetuksista. Suosittelemme varmistamaan, ettei akun optimointi ole rajoitettu, ja että sovellus on asetettu "Ei koskaan nukkuva sovellus" -tilaan. Tarkemmat ohjeet löydät alla olevista linkeistä:

    Arvostamme yhteistyötäsi. Ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset lisäapua.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

  • Pola
    Pola Viestejä: 18 Enthusiast
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei

    En nyt äkkiseltään ainakaan löydä tuollaisia valikkoja ym joita tuossa samsungin ohjeessa on.

    Joka tapauksessa kun katson Freedome sovelluksen käyttöä kännystä, kertoo että sovellus käyttänyt 1 % akkua edellisen täyteen latauksen jälkeen. Muutoinkin olen tuon kertomani jälkeen todennut ettei akkua kyllä kulu freedome päivityksen jälkeen sen enempää kuin aiemminkaan.

    Eli tällä hetkellä olen samaa mieltä kanssanne että kyseessä samsung issue - ei freedome.

    Kiitos vastauksesta ja ohjeesta 😊