Totaliin päivitys ei onnistu (F-secure tili oli jo ennestään, vain FREEDOME näkyy omistettuna)

Valinnat
Sarcasm83
Sarcasm83 Viestejä: 3 Observer
editoi toukokuu 2 kohteessa F-Secure Total

Ok, eli sain nyt F-Secure Internet Securityssä viestin, että toimia vaaditaan.

Ohjeena luoda my f-security tili. En voi luoda, koska on jo f-secure tili tehtynä. Kirjaudun, siirryn sivulle, jossa on vain FREEDOME, sen jäljelläoloaika jne. listattuna.

Mitään ei tapahdu itse F-Secure Internet Security ohjelmassa.

Itse F-Securessa en löydä kohtaa mistä voisin kirjautua sisälle ollenkaan, jotta voisin "sitoa" tuon tililleni, kun se sieltä puuttuu.

Jostain syystä myös "Tuki -> Tilaustiedot" osiossa, kun annan järjestelmänvalvojan käyttöoikeudet ja painan tilauskoodia, lukee että "Tilauskoodiasi ei ole saatavilla."

Voimassa itse ohjelma on 30.12.2025 asti.


Täytynee myös mainita, että viimekerralla kun uusin tilaukseni ohjelmasta itsestään, maksoin tilauksen mutta en saanut F-securelta sähköpostia tai lisenssikoodia.

Kirjoittelin F-securen tukeen ja tuolloin kävin s-postitse edestakaisin selvittelyn jossa todistin maksutapahtuman kuvankaappauksella, että olin maksanut ja f-securen asiakaspalvelija varmisti cleverbridgeltä tuon todeksi ja sitten vasta sain sähköpostin, jossa tilauskoodi.

Liekö tuossa joku muukin sitten mennyt vikaan?

Sähköpostissa onneksi vielä tallessa tuo tilauskoodi kyllä.

Arveluttaa poistaa f-secure ja asentaa uudelleen, jos se ei jostain syystä tunnistakaan tuota tilauskoodia nyt enää, kun sitä "ei ole saatavilla" ohjelmassakaan.


Mitä ehdottaisitte?

Kiitos.


(Kuvankaappaus My F-Securesta ja kuinka F-Secure Internet Protectionia ei näy missään:)


Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,719 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Sarcasm83

    Kiitos viestistäsi.

    Emme suosittele sovelluksen poistamista ja uudelleenasennusta, koska sovellus on lähestymässä elinkaarensa loppua, eikä asennustiedostoa ole enää saatavilla lataamista varten.

    Ongelman ratkaisemiseksi suosittelemme rekisteröitymistä uudella tilillä käyttämällä eri sähköpostiosoitetta, koska nykyinen sähköpostiosoitteesi on jo liitetty F-Secure VPN-tilaukseesi. Kun VPN-tilauksesi päättyy, voit jatkaa F-Secure Total -tilauksen käyttöä vaivattomasti. Tarjoamme mielellämme ilmaisen päivityksen käyttäjille, jotka siirtyvät koodipohjaisesta F-Secure Internet Security -versiosta. Lisätietoja löytyy tästä linkistä: Siirtyminen vanhasta F-Secure Internet Security- tai Anti-Virus -tuotteesta F-Secure Totaliin - F-Secure Community

    Jos tarvitset lisäapua tai sinulla on lisäkysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ymmärryksestäsi ja toivotamme sinulle miellyttävää päivää!

Vastausvaihtoehdot

  • Sarcasm83
    Sarcasm83 Viestejä: 3 Observer
    Valinnat

    Tein tosiaan uuden gmail osoitteen ja loin tilin ja my f-securessa onneksi näkyi nyt tilaus kuten pitikin. Heti ei tosin kaikki avautunut oikein. F-secure pyysi kirjautumaan ja herjasi ensin

    Kun painoin yritä uudelleen, tuli pelkkä valkoinen ruutu, joka ei mennyt mihinkään ja ainoa mitä pystyin tehdä on painaa takaisinpäin nuolta.

    Aktivoin kyllä jo sähköpostin jne. koetin sitten myös tarkistaa päivitykset ohjelmasta ja jotain se latasi (plugin, framework, capricorn mikälie) mutta ei ratkennut ongelmat.

    Sitten käynnistin tietokoneen uusiksi, kokeilin taas, sama juttu kirjautuessa, tarkastin uudestaan päivitykset ja sitten alkoi ladata jotain clienttiä, f-secure sulkeutui, aukesi uudelleen, sain kirjauduttua ja nyt toimii :)

    Ajattelin kirjoittaa nämä askeleet ylös, mikäli joku löytää niistä jotain apua.

    Anyway, kiitos vastauksesta. :)

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,719 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Sarcasm83

    Kiitos vastauksestasi.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin; ole hyvä ja jaa sähköpostiosoitteesi kanssani luottamuksellisesti tuon kanavan kautta.

    Lisäksi voisitko ilmoittaa minulle, mitä macOS-versiota käytät tällä hetkellä? Jos et ole vielä tehnyt niin, suosittelemme sovelluksen poistamista käyttäen Uninstallation-työkaluamme ja sen jälkeen uudelleen asentamista. Ohjeet löydät tästä linkistä: Miten F-Secure-tuotteiden asennuksen voi poistaa Mac-tietokoneen asennuksenpoistotyökalulla? - F-Secure Community

    Yhteistyösi on arvokasta. Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai huolenaiheita, älä epäröi kysyä.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

Tämä keskustelu on suljettu.